Cvičení pro abs – získat silnou abs

Břicho je mezi nejvíce problematické části vašeho těla, a proto, na jeho držení, budete potřebovat pořádnou dávku trpělivosti a pravidelné cvičení. Nabízíme vám cvičení na břicho, které se dopracujete k tvrdé sexy břicho.

Z vlastní zkušenosti musím říct, že začínám být sexy břicho, to je velmi obtížné. Cvičení na pravidelném základě, ale nikdy jsem nebyl spokojen s žaludkem. Nicméně jsem vytrvala, a, konečně, cvičení přinesl vysněné ovoce. S radostí jsem se podívat na první "koláče"! V tomto směru bych si rady, motivaci a nabídnout vám osvědčené cvičení na břiše, který je pravidelně, strávil jsem na aerobicu. Neváhejte se dát do práce!

Důležité upozornění: nezapomeňte si upravit svůj jídelníček. Při cvičení je důležité správné dýchání. Při provádění zatížení vydychujte, k uvolnění dýchání. Raději cvičení méně, ale správná technika.

Podívejte se na video, jak to udělat cvičení správně a účinné cviky na břicho

Nižší břicho – nejvíce problematickou oblastí

Cvičení číslo 1

Lehněte si na podložku a vystrite. Podstata cviku spočívá v pomalém zvedání nohou, které by měly být v nejvyšší poloze svírat s trupem pravý úhel. Pozor, nohy musí být při pohybu rovně a ruce umístěné vedle těla dlaněmi dolů. Pohyb dolů provádět přibližně do vzdálenosti 10 palců nad zemí. Nohy nikdy nepokládejte na podložku. Opakujte 10-krát ve 3 sériích.

Cvičení číslo 2

Pozice je podobná jako v cvičení číslo 1, zatímco nohy jsou rovné a v pravém úhlu s trupem. Lift (s výdychom) hýždě nebo pánev, pár centimetrů nad podložku a s nádechem položte na zem. Je důležité, aby horní část trupu byla po celou dobu cvičení na podložce. Opakujte 15-krát ve 3 sériích.

Horní břišní svaly

Cvičení číslo 3

Lehněte si na záda, nohy mírně rozkročte a paty zatlačte do podložky. Ruce dejte za hlavu tak, aby hlava v prodloužení s páteří. K tomu, po celou dobu cvičení se dívá na jeden bod na stropě. Poskytnout pomoc, aby vám s rukama, lokty musí směřovat do stran. S výdychom trup zvedněte, s nádechem položte na podložku. Vedoucí místo na zemi. Opakujte 10-krát ve 3 sériích.

Šikmé břišní svaly

Cvičení číslo 4

Pozice je podobná cvičení číslo 3, ale levé nohy přeloženy přes pravé stehno. Provádět pohyb tak, že pravé rameno (ne loket!) přetáhněte směrem k levému kolenu a s nádechem zpět. Opakujte 20 krát. Pozor, hlava musí být v prodloužení s páteří a poskytnout pomoc, aby vám lokty. Rutinní opakujte na druhé straně. Vydržely 3 série.

Střední část břicha

Cvičení číslo 5

Rutinu můžete cvičit na zemi, ideální je však lavičce ve fitness centru. Posaďte se na konec lavice a ruce najít podporu na lavičce tak, že budete udržovat rovnováhu. (Ruce dát sebe a svou rukou držet okraj lavice.) Skrčte nohy, pomalý pohyb a s výdychom jejich vystierajte. Na začátku vám bude stačit 2 série po 10 opakováních. Cvičení může být provedeno také na zemi, ale být opatrní, aby udržet vás nohy nepoložili na podložku.

Konečné posílení celého břicha

Cvičení číslo 6

Lehněte si na podložku a nohy jsou nad zemí, ohnuté do pravého úhlu. Ruce prekrížte přes hrudník a lopatky jsou nad zemí. Provedení "malé" pohyb hrudníku směrem ke kolenům a zpět. Opakujte 15-krát ve 3 sériích.

Náš tip: Cvičení plnit úkoly v libovolném pořadí po jedné sérii a postupně, jak budete opakovat, tak, že dosáhnete stanovený počet odcvičených sérií.

Zdroj video: www.youtube.com

Inspirována jinou cvikmi!

Připravili jsme pro vás další články, ve kterých můžete najít účinné cvičení na různých částech těla. S těmito cvikmi rozhodně precvičíte celé vaše tělo, a budete mít výsledky, co si přejete.

  • Cvičení pro abs – získat silnou abs
  • Chcete vyvinuté břicho? Dělat cvičení, správné cvičení!
  • Cvičení pro zadek
  • Cvičení na záda a posílení zádových svalů
  • Pilates cvičení pro páteř
  • Pilates cvičení na ramena přinést flash úlevu od bolesti
  • Cvičení pro pevné hýždě – 6 fitness cvičení
  • Cvičení na lýtka
  • Cvičení pro stehna se Zumbou
  • Cvičení pro těhotné
  • Kromě toho – Zdravé recepty

Napsat komentář