Cvičení pro trénink pánevního dna pro ženy a také muži

Pokud nechcete, vzhledem k jeho praxi, mohou velmi rychle objevit bolesti křížů, problémy s těhotenství, neplodnost, a inkontinence.

Pánevní dno negativní vlivy sedavé zaměstnání, málo fyzické aktivity, nadváha, těhotenství, ale také v důsledku hormonálních změn. Pokud nechcete, vzhledem k jeho praxi, mohou velmi rychle objevit bolesti křížů, problémy s těhotenství, neplodnost, a inkontinence.

Pánevní dno

Pánevní dno má tři funkce: zvíře, pohyb a dopravce. Jeho svaly se nacházejí v dolní části povodí a rozťahujú mezi lonovou kosti, kostrčou a do stran. Tyto svaly pracují společně s hlubokým brušnými svaly a bránice, pomoci, stabilizace a podpory páteře, břišní orgány a kontrolní vnútrobrušný tlak, když zvedáš těžké věci nebo jiné napětí (porod, kýchání, kašlání…). Kromě toho, to také hraje důležitou roli ve funkci reprodukčních orgánů žen a podporuje močového měchýře a střev.

Cvičení pánevního dna

Před začátkem cvičení, musíte se naučit rozpoznat správné svaly. Pokud jste dopomôže následující:

  • Ke stažení animal svaly k sobě, jako byste chtěli udržet moč. Pokud jste si stáhli správné svaly, cítit pod panvou pohybu svaly, jako by nahoru. Žádné jiné svaly (sedací, břišní nebo stehenní), možná to není ke stažení.

Pokud se vám podařilo, aby se zapojily správné svaly, cvičení je již snadné:

Stáhněte svaly, jako najpevnejšie můžete bez pohybu jiných částí. Opakujte desetkrát, zatímco s stahování vydržet 10 sekund.

Další vhodné cvičení pro trénink pánevního dna

  • Lehněte si na záda a nohy pokrčte v kolenou. Ruce mají natažené. Pomalu bez švihu vám sadajte takže jste položil dlaně na kolena.
  • Lehněte si na záda. Nohy mírně ohnuté v kolenou, zvedněte nad zem do 90° úhlu s tělem. Tahání dvíhajte pánev a pokuste se zvednout zadek z podložky. Pozor na vtažené pánevní dno.
  • Vleže na zádech s nohama napodobit jízda na kole.
  • Z polohy vsedě na patách mírně zvedněte hýždě.

Kromě těchto cvičení, je velmi vhodné upravit stravovací návyky a přidat do svého volného času mnohem více fyzické aktivity.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Ako začať s posilňovaním a neublížiť si?Jak začít s kulturistikou a neublížiť?

Místo si mysli otázky, jako například, zda nejsi příliš tlustá, nebo hubená, nebo slabé, nebo zda nebude vzhledem k tomu, smát se?

10 cvikov s vlastnou váhou na spálenie tuku10 cvičení s vlastní vahou, aby spalování tuků

Spalovat tuky a vyrysovať svaly může zvýšit váš metabolismus – možností je několik.

Tréning s trx pre krajšie a pevnejšie teloTrénink s TRX pro krásnější a pevnější tělo

Cvičení s TRX patří v dnešní době k vrcholu fyzické aktivity. Pokud chcete postavit pěkný tělo pro minimální množství času, ty by ještě být zabráněno.

Napsat komentář