Cvičení s vlastní vahou, které v létě oceníte

Co dělat, když máte bříško trochu mľandravé, tricepsy ovísajú a zadek také není nejlepší?

Vyšší teploty během léta, aby si myslíte, že jste stále víc a víc odhalit své tělo. Často se však stává, že, myslíte si, že vaše tělo nemusí shodovat s vašimi představami. Velmi dobrá volba, jak s tím bojovat, je kruhový trénink s vlastní vahou.

Kruhový trénink

Kruhový trénink představuje komplexní cvičení pro celé tělo. S jeho realizaci, budete určitě cítit svaly, o kterých jste si nikdy nepředstavoval, že je máte. Tento typ cvičení je vhodný pro pokročilé, tak pro úplné začátečníky. Můžete cvičit doma, ale také venku.

Jako cvičení?

V kruhovém tréninku, můžete procvičit celé tělo. Doporučuji vám začít s lehkým kardiom, jako je běh nebo skákání přes švihadlo, které vás udrží v teple tělo. Pak dynamický strečink a můžete jít na kruhový trénink.

Kruhový trénink cvičte s žádné velké mezery mezi jednotlivými cvikmi. Po dokončení celé kolo, máte nárok na větší přestávku. Dělat 3 až 5 kol. Na závěr své tělo stále pořádné vystrečujte.

Příklad kruhového tréninku

Každý z výše uvedených cvičení opakujte zhruba 30 sekund. Pokud 30 sekund zvládnete bez problémů, cvičení můžete opakovat i celou minutu nebo i více (1,5-2 minuty).

  • dynamické dřepy
  • plavec
  • horolezec
  • vysoká kolena
  • prkno

V kruhovém tréninku jsou nespaľujú pouze tuky, ale také posílení svalů. Svaly jsou těžší než tuky, takže můžete posoudit závaží od začátku omyl. Doporučuji preferovat opatření před vážením, vidět ubývající centimetry a úžasné účinnost kruhového tréninku.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Predkláňanie s jednoručkami zaručí sexi pozadiePredkláňanie s jednoručkami jako cesta k sexy pozadí

Mít zadek, za to se nemusíš stydět, ty by jistě chtěl mít všechny z nich.

TOP chyby, ktoré robíme vo fitcentreTOP chyby, které děláme ve fitness centru

Nadprůměrný výkon kardia rozhodně nemá žádné pozitivní účinky.

10-minútový hiit, ktorý môžete robiť kdekoľvek10 minut HIIT, které můžete dělat kdekoliv

Když je trénink nejefektivnější pro spalování tuků?

Napsat komentář