Cvičení v bazénu, které si precvičíte celé tělo

Vypadat hezky v plavkách chce jistě každý. K dosažení tohoto cíle může být pomocí vyvážené stravy a cvičení.

Ne každý však splňuje cvičení v tělocvičně, nebo někde venku v horku na slunci. Pro takové je možnost cvičení v bazénu.

Cvičení v bazénu

Toto cvičení představuje velmi vhodná kombinace kardia společně se silovým tréninkem, a vy nemusíte hnout žádné zatížení. Voda by mohla poskytuje až 15 krát větší odpor, než byste, pokud jste cvičení se provádějí na zemi. Dokonce, tím silnější budete tlačit proti vodě, tím větší bude odpor vody, takže si můžete přizpůsobit trénink podle toho, jak se cítíte. Cvičení ve vodě také přináší uvolnění, a proto je také vhodný pro lidi po úrazech, nebo ty, kteří mají problémy se zády.

Příklad cvičení v bazénu Warm-up

Před vstupem do bazénu se vždy sprcha chladnejšou vody. Pak teplo chůze v bazénu tak rychle, jak můžete, v trvání 5 minut a dvíhaním kolena až do výše v trvání 3 minut. Tento dvojkombináciu udělat 3 krát v řadě s 10 až 15 sekundovými přestávkami.

Cvičení

Všechna cvičení, dělat tři série 8 – 10 opakování. Přestávky mezi cvikmi a rodiny se snaží minimalizovat po dobu 30 sekund.

Zatáhněte za okraj bazénu

Položte ruce na okraj bazénu a s mírným poskoku se dostat do polohy, ve které bude mít vaše ruce rovně. V této pozici vydržet 2 – 3 sekund a pak nižší do polohy, ve které lokty 90°. Po celou dobu cvičení držte lokty blízko k tělu.

Rotace paže

Postavte se v bazénu tipy mírně vytočenými ven na šířku o něco více než je šířka vašich ramen, zatímco ramena by měla být částečně ponořené. Ruku v počáteční poloze (dlaně směrem k hrudi, zatímco prsty se dotýkají). Pak rozšířit ruce do stran, přes lakťové kloubů (dlaně budou směřovat dopředu a ruce budou rovnoběžné s dno bazénu). Vraťte ruce do výchozí pozice a opakujte.

Pohřeb v bazénu

Postavte se na kraj bazénu a rukou čas, aby se udržet rovnováhu. Jednu nohu ohýbajte v koleni a udržet patou dotknout hýždí. Vyplňte fromulář pro druhou nohu.

Dřep s výskokom

Postavte se s nohama mírně širší než je šířka vašich ramen. Skok, s nohama dohromady. Pak se vraťte do výchozí polohy.

Zvedání nohou

Posaďte se na okraj bazénu a vyvážený nohy mějte ponořené ve vodě. S rukama najít podporu pro tělo. Nohy zvednout nad rovinou povrchu tak, že tvoří s tělem tvaru V.

Při cvičení nikdy nezapomeňte dodržovat pitný režim. Nemyslete si, že když jsi ve vodě, takže se nepotíte. To v žádném případě není pravda. Pitný režim by měl být dodržován jak pro suché, tak i ve vodě. Toto školení v době pěkného počasí můžete odcvičiť každý druhý den a věřte, že výsledky se prezentují.

Zdroj foto: pixabay.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Cviky s vlastnou váhou, ktoré počas leta oceníteCvičení s vlastní vahou, které v létě oceníte

Co dělat, když máte bříško trochu mľandravé, tricepsy ovísajú a zadek také není nejlepší?

Predkláňanie s jednoručkami zaručí sexi pozadiePredkláňanie s jednoručkami jako cesta k sexy pozadí

Mít zadek, za to se nemusíš stydět, ty by jistě chtěl mít všechny z nich.

TOP chyby, ktoré robíme vo fitcentreTOP chyby, které děláme ve fitness centru

Nadprůměrný výkon kardia rozhodně nemá žádné pozitivní účinky.

Napsat komentář