Cvičení zařízení pro posilování břišních

Trénink břicha je velmi důležité rozvíjet břišní svaly, i když 80 % úspěchu tvoří správně jíst.

Praxe vaše břicho může být pomocí své vlastní tělo. Nicméně, to není vhodné pouze závaží nebo praxe podpory.

Jaké jsou vhodné cvičení zařízení pro cvičení břišních svalů?

  • Mezi základní patří: medicine ball, bosu, fitlopta, Gymbit Wonder Core Smart.

Medicinbal

Medicinbal je velmi vhodné pro školení břišní svaly, protože to umožňuje jednoduché pohyby a rovnováhu hmotnosti tak, že činka není vždy tak. Velmi vhodný cvikom je dřevorubce.

Woodchopper s medicinbal – postavte se s nohama na šířku boků a s lehce pokrčenými koleny a léky, míč uchopit oběma rukama. Nesou ho z jedné strany na druhou v jednom plynulý pohyb (přesunout medicína míč směrem k zemi, z mírné podrepu na druhé straně do výšky). Pak se vraťte do výchozí polohy. Dělat 8 až 12 opakování na jednu stranu a pak na stranách zploštělé.

Zdroj: youtube.com

Bosu

Bosu má velkou výhodu v tom, že síly cvičenca při cvičení zapojí celé tělo. Proto je nutné, aby v praxi rovnováhy, je zapojeno mnoho svalů a tak je možné dosáhnout mnohem lepších výsledků.

Skracovačky s jedním vystretou nohy – v základní póze položte pravou nohu na zem a lehnout si na bosu a levou nohu vystrite před sebe. Levou ruku dejte za hlavu a pravou ruku vystrite pro sebe. Následně blízko sebe pravou ruku a levou nohu tak, aby vzájemně dotýkat sama sebe. Pak se vraťte do základní pozice. To je jeden z opakování. Nejprve provádět na jedné straně 10 opakování na 3 série, pak strany vyměňte a opakujte stejný počet i na druhé straně.

Fitlopta

Fitlopta je pomocný nástroj pro cvičení, které můžete provádět nové cviky. Fitlopta je určena jak pro ženy, tak pro muže. Pomáhá při cvičení břicha, páteře nebo pánve. Při cvičení na fitlopte je nutné zapojit různé svaly, protože míč vás nutí k rovnováze a jako by byl v pohybu.

Príťahy nohy pod hrudník – jděte do polohy vzporu, zatímco nohy přistáli na fitlopte. Následně kontrolovaný pohyb priťahujte míč k ruce (pod prsa) a zase zpátky. Opakujte ve 3 sériích po 10 opakováních.

Gymbit Wonder Core Smart

Tato praxe podpory je speciálně navržen tak, aby posílení svalů středu těla, ale může také posílit celé tělo.

Skracovačky – lehněte si na Gymbit Wonder Core Smart a udělat skracovačky. S tímto přístrojem budete jistě více užijte si to. Proveďte 3 série o 15 až 20 opakováních.

Doporučujeme: Gymbit Wonder Core Smart

Evelyn gym

Zdroj foto: pixabay.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Čo sa stane, keď nebudeme posilňovať brušné svaly?Co se stane, když nebudeme posilovat břišní svaly?

Břišní svaly patří mezi nejčastější posilňovanú svalové parta, po tom všem, pěkně vyrysované břicho je impozantní pro ženy a muže.

10-minútový tréning na brucho10 minut kruhu cvičení pro břicho

Na kole tréninkový míč máte 10 minut, a tak se snaží dát si maximální.

FOTOTRÉNING evelyn vo fitcentre na spaľovanie tukovFOTOTRÉNING Evelyn ve fitness centru

Chcete vidět, jak Evelyn drie ve fitness centru a vyzkoušet trénink na vlastní kůži?

Napsat komentář