Dali cíl, že schudnete? Takže začít!

Nastavit si nový rok je účel, že schudnete? Pak následující článek je určen právě pro vás. Dal se s chutí do čtení a začít!

Nový rok začal v plné síle. Každý nový den s sebou přináší mnoho krásných a zajímavých zážitků. Pokud patříte mezi ty, které příchod nového roku, povzbuzovat, jak zhubnout – gratulujeme. Rozhodování není snadné, nicméně, to je často mnohem obtížnější vytrvat v ní. No a k tomu, aby se vysnívaným krivkám, budeme rádi pomůžeme.

Zákon hubnutí je nemilosrdné!

Nejvíce základní pravidlo hubnutí je propuštěn. Nepřijímá žádné kompromisy – musíte spálit více energie, než přijmete. Pravidlo může být použita, a vice versa. Je jen na vás, jakou cestu si zvolíte. V ideálním případě, obě metody kombinovat, tj. jíst méně a zdravě a prostřednictvím pohybu spálit kalorie.

Naučte se pravidla úspěšného hubnutí

Cesta úspěšného hubnutí nevede přes bludnú změti rychlých a drastických diet. Zhubnout by mělo být s rozumem a ohledem na jejich zdraví. Než se vydáte pro dosažení svého snu, budete potřebovat informace. Čím více budete vědět, tím lépe hubnutí funguje v praxi. Jak začít?

Zjistit, kolik hořák potřebuje vaše tělo k provádění základních životních funkcí, zejména dýchání a trávení. Počet predstavujúcemu bazální metabolismus je dopracujete pomocí speciální kalkulačky a vzorce, které berou v úvahu svou individualitu. Hodnota není přesná, ale slouží jako odrazový můstek. Na toto číslo je třeba přidat denní výdej energie, ale protože je téměř nemožné, výsledné číslo BVE je nejčastěji vynásobí příslušným koeficientem v závislosti na stupni fyzické aktivity. Konečná hodnota představuje příjem energie, který zajišťuje, budete udržovat aktuální váhu. Zhubnout dopracujete tak, že příjem energie snížil.

Zajímavé, kalkulačky lze nalézt zde:

http://www.bmi-calculator.net/bmr-calculator/

http://www.zbodyfit.sk/trening/kalkulator/

http://www.obezita.cz/poradna/kalkulacka-kalorii/

http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm

http://caloriecount.about.com/cc/calories-goal.php

Počítat, počítat a počítat

Hubnutí bez počítání kalorií prostě není. V počátečních fázích hubnutí je absolutně vyloučeno. Připravte se na to, že svůj den-to-day společník se stává kalkulačka, která vypočítá přijatých a spálených kalorií. Prostřednictvím kalkulačky, najít energetické hodnoty jídel a spálených kalorií prostřednictvím různých aktivit.

Pokud víte, jaký má být váš "chudnúci příjem energie", jít v rozvoji zdravého stravování a plánování sportovních aktivit.

Jak připravit dietní jídla?

Při snižování váhy je důležitý správný poměr bílkovin (libové maso, vejce, luštěniny, sýr), nenasycené mastné tuky (olivový olej, domácí máslo, sezamová a lněná semínka, ořechy) a dobré sacharidy ve formě ovoce a zeleniny. Jídelníček sestavit tak, že každá složka se bude skládat z přibližně 1/3. Ve skutečnosti to bude o něco méně, protože těstoviny, rýže, brambory, chléb a pečivo vyrobené z celozrnné mouky nebo špaldová bude představovat asi 10 procent z celkového složení stravy.

Další tipy pro efektivní hubnutí

Jíst pravidelně, alespoň 5-krát denně. Doporučuje se, aby snídaně tvořily 25 procent z příjmů, desetina 10%, oběd 40% a večeři 25% energetického příjmu. Mějte na paměti, pít zdravě. Množství vody, které organismu vylučován močí, na vyloučení a kůže se pohybuje v rozmezí od 2 do 3 litrů. Dopřejte si svou vášeň pro spoustu sportovních aktivit – pro spalování tuku je nejefektivnější intervalový trénink. Tělo potřebuje regeneraci. To nejlepší z ní tím, že pomocí dobré kvality spánku.

Napsat komentář