Dýchání při běhu

Běh je mezi to, co cítí většina přírodních forem cvičení, a proto, to je také jeden z nejvíce prospěšné. Každý si najde důvod, pro který by měla začít běžet.

Někdo chce zhubnout, někdo si chce zlepšit kondici. Každopádně hrát, zatímco běží velmi důležitou roli při dýchání.

Dýchání je jednou ze základních činností je běh, budete muset věnovat pozornost, a které můžete ovlivnit. Nesprávné dýchání může být jogging hned od začátku znechutiť hlavně kvůli "pichaniu ve straně", se kterou začátečníci často setkávají. Při dýchání je nejdůležitější rytmus a poměr mezi nadychovaním a vydychovaním.

Základní dechová cvičení

Můžete stát nebo sedět. Normálně dýchat. Sledovat svůj trup a zkontrolujte, zda nadychovaní více zvětšený, hrudníku nebo břicha. Pokud máte více rostoucí břicho, je to správné, protože to dostane do těla větší množství kyslíku. Čím více kyslíku budete mít ve vašem těle, tím více a lepší okysličujú mozkové buňky.

Jak se naučit správně dýchat

Pokud nejste schopni správně dýchat, existuje několik dechová cvičení, s pomocí kterých se mohou učit.

Lehněte si na záda, na břicho, položte dlaň s roztaženými prsty. Pak se zhluboka dýchat tak, že dlaň na břicho zodvihla, hrudníku jen lehce. Při výdechu by měla dlaň na podzim. To několikrát opakujte ráno a večer, aby se vám tento způsob dýchání má v podvědomí.

Dýchání při běhu

Když běží, je třeba správně dýchat. Musíte přijímat hodně vzduchu, který plíce absorbovat kyslík a předat ji prostřednictvím krve do svalů, kde je to potřeba.

Zkušenější běžci již víte, jak dýchat podvědomě, a to nejčastěji v poměru 2:2 (nádech výdech). Jde o rytmický poměr a aerobním režimu. Pokud to běží pomalu, může být poměr až 3:3 nebo 4:4. V praxi to znamená, že běžec dělá dva kroky, po které ale někdy, někdo, bude, a pak další dva kroky, po které vydýchne.

Dýchat nosem nebo ústy?

Co se této oblasti týká, pro začátečníka je určitě lepší, aby dýchat nosem, i když je to dýchání od začátku náročnější. Velkou výhodou dýchání nosem je hlavně to, že když chladné počasí hrozí nižší riziko nachlazení.

Pokud často běží "pichá v boku", přemýšlet o tom, jestli vás správně dýchat (viz výše). V případě, že budete najít tato podmínka zaskočí, přejít z běhu do chůze, uklidněte tělo a za chvíli můžete znovu spustit. Počítat své kroky, nádychy a výdychy. Snažte se udržet ve vzájemné harmonii a především to, protože tento problém se nemusíte vzdát. Každý problém by mohl být po nějaký čas překonat.

Nevíte, jak správně dýchat při běhu? S naším videem to bude hračka!

Doporučujeme vám přečíst si: jste venku a asi? Nebojte se, vaše tělo v důsledku nesprávné dýchání

Zdroj fotografií: adidas

Napsat komentář