Dejte sbohem únavě díky minerálke s obsahem vitamínů skupiny B

Jste milovníky minerální vody? Nejnovější můžete sáhnout po takových, které obsahují nejen potřebné minerály, ale jsou také zdrojem vitamínů skupiny B.

Díky minerální vody Budiš s obsahem vitamínů skupiny B může zabránit pádu únavy, fyzické a psychické vyčerpání. Minerální voda Budiš obsahující béčka jsou k dispozici ve třech chutiach – acerola, dula a quave. Podle výrobce 1,5 l takové minerální voda dodává do těla potřebné denní dávky vitamínů skupiny B, konkrétně vitamíny B3, B5, B6, B7 a B12. Takže pokud si denně v rámci vyvážené voda a hydratace dodává dopřát v 0,5 litru Budiš minerální voda s obsahem B-komplexu, v kombinaci s pestrou přirozenou stravu, bude zabránit mnoha zdravotních problémů spojených s deficitem vitaminů skupiny B, ale také hořčíku, vápníku, sodíku a draslíku.

Ale pojďme se blíže podívat na význam B vitamíny pro naše zdraví.

B vitamíny a lidské zdraví

B vitamíny jako celek pomoci proměnit potravin na energii, mají pozitivní vliv na činnost nervové soustavy, podporuje zdraví pokožky a vlasů. I když to je nejlepší B vitamíny přijímat fyzickou stravu, v případě nutnosti nutriční doplňky je vhodné koupit ty, které obsahují všechny vitamíny B, jelikož vitamíny skupiny B, vyznačující se tím synergického působení.

Vitamin B1

První z vitamínů skupiny B je také známý jako protistresový vitamín. Jedním z jeho úkolů je přeměnit sacharidy na energii. Také vám pomůže náladovosti a potíže se spánkem.

  • Zdroje: luštěniny, tit melasa, pšeničné klíčky, celá zrna, arašídy, fazole, špenát, kapusta

Vitamin B2

Připisovány antioxidační účinek, čímž pomáhá, aby se zabránilo vzniku onemocnění a předčasné stárnutí. Má vliv na tvorbu červených krvinek a podporuje výkon.

  • Zdroje: mandle, mléko, mléčné výrobky, vejce, růžičková kapusta, špenát, sója, fazole, divoká rýže

Vitamin B3

Stejně jako ostatní vitamínů skupiny B pozitivně ovlivňuje naše duševní náladu, zvyšuje hladinu dobrého HDL cholesterolu v krvi a podporuje metabolismus.

  • Zdroje: červené maso, fazole, listová zelenina, mléko, kvasnice, vejce

Vitamin B5

Podílí se na metabolismu tuků a bílkovin, ovlivňuje produkci hormonů, má příznivý vliv na zdraví pokožky.

  • Zdroje: maso, vejce, mléčné výrobky, avokádo, fazole a luštěniny

Vitamin B6

Spolu s vitamíny B9 a B12 reguluje hladinu homocysteinu, aminokyseliny, která může být spojena se vznikem několika zdravotních problémů. Vitamin B6 také ovlivňuje náladu a kvalitu spánku.

  • Zdroje: drůbež, tunika, losos, čočka, slunečnicová semena

Vitamín B7

Vezme úvěr pro udržení zdraví pokožky, vlasů a nehtů. Zároveň pomáhá regulovat hladinu cukru v krvi.

  • Zdroje: maso, ryby, květák, ořechy, kvasnice

Vitamin B9

Dává v souvislosti s prevencí deprese a zabraňuje ztrátě paměti. Kyselina listová je velmi důležité, pro těhotné ženy a zdraví nenarozeného dítěte.

  • Zdroje: listová zelenina, mléko, fazole, cvikla, losos, chřest

Vitamin B12

Je bojovník proti anémii a onemocnění nervového systému. Spolu s kyselinou listovou snižuje hladinu škodlivého homocysteinu v krvi.

Zdroje: ryby, mléčné výrobky, vejce, maso

Zdroj foto: pixabay.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Aj športovci trpia deficitom vitamínu a. odnesie si to aj imunitaI sportovci trpí deficitem vitamínu a. vzít to jsem imunity

Sportovní výkon závisí nejen na kvalitě tréninku, ale také dostatek živin v těle. Nesmí chybět ani vitamin a.

Antioxidant selén ochraňuje svalstvo a ovplyvňuje výkonnosťAntioxidant selen chrání svaly a má vliv na výkon

To je důležitý antioxidant, který má obrovský význam i pro športujúcich lidí. Chrání svaly a také má vliv na skutečný výkon.

Leňošiť, alebo byť v pohybe? aktívne dovolenky sú čoraz viac vyhľadávané!Více a více lidí trpí nedostatkem vitamínu D

Světem se šíří nová epidemie a začíná starat více lidí. Na první poslech to nezní tak děsivě, ale faktem zůstává, že naše tělo vitamin D potřebuje jako sůl.

Napsat komentář