Dva typy školení, díky které se dostanete tělo bohyně

Pokud chcete mít postavu snů, ty by se neměli bát, aby se chytit do rukou činky a také pravidelně podstoupí vysoce intenzivní trénink.

Je pravda, že 70-80% úspěchu v hubnutí hraje strava, ale zbytek patří jen cvičení. Pravidelné a vhodně volené pohybové aktivity je při formování postavy důležité. Jaký druh cvičení si vybrat, zda chcete zhubnout a také tvarovat postavu? "Obecné doporučení není možné poskytnout. U žen, nicméně, určitě není potřeba se vyhnout silovému tréninku a vysokou intenzitou tréninku. Stále, mnoho žen věří dogma, že je od zvedání činky narastú velké svaly, ale silový trénink a velký nárůst svalů u žen hodně společného," varuje profesionální osobní trenér Phdr. V Gsch.

1. Silový trénink není bubák

Je to nikdy příliš pozdě, aby jste se silovým tréninkem začal. Na věku v tomto případě nezáleží. Co dostanete? Silový trénink má mnoho výhod. Tak například, budete ztratit tuk, a budete získat cenné svalové hmoty. Protože čím více svalů máte, tím více tuku a kalorií spálíte během dne. Zájem o studium v tomto oboru ze strany odborníků z South Shore YMCA v Quincy, Massachusetts. Zjistili, že průměrná žena, která je dána 2-3 krát týdně silovému tréninku během dvou měsíců, což odpovídá 0,9 kg svalů a ztratil 1,6 kilo tuku.

Šťastnější život díky silovému tréninku

Jaké jsou další výhody silový trénink? Tak, například, se vyvíjí svalový tonus, snižuje riziko osteoporózy, zvyšuje sílu, eliminuje riziko zranění, a, podle odborníků z Royal Oak ve státě Michigan dokonce i snižuje hladinu cholesterolu a krevní tlak, čímž také prevenci kardiovaskulárních onemocnění. Studie odborníků z Harvardu, zase ukázal, že silový trénink, dokončena během deseti týdnů, se snížil na sledovaných osob příznaky deprese. Také osobní trenér V Gsch tvrdí, že cvičení s účinkem proces dělá žena šťastnejšou: "Více práce znamená více zapojených svalů, tím víc spáleného tuku a kalorií, více prané-zboží hormony štěstí. A zase o větší kus blíže ke svému cíli. Která z vás by šťastnejšia?"

Jak často se věnujete posilování

Podle Americké rady pro cvičení, je třeba řešit silovému tréninku alespoň 2 krát týdně, s použitím alespoň 8-10 cvičení zaměřené na hlavní svalové skupiny v počtu 8-12 opakování. Zatímco můžete používat váhu vlastního těla nebo cvičení zařízení (1).

Chcete to zkusit? 30 minut silový trénink pro ženy lze nalézt také v následujícím videu:

2. Štíhlé a vyformované tělo potřebuje a HIIT

Druhý typ tréninku, který pomáhá při spalování tuků a tvarování postavy, to je HIIT, tedy vysoce intenzivní intervalový trénink. Tento typ tréninku je založena na pravidelně se opakující intenzivní a odpočinkových fází. Například, začátečníci mohou využít interval na 30 sekund cvičení na maximální a 60-90 sekund odpočinku. Zkušenější ocení tabatu, ve kterém intenzivní fáze představuje 20 sekund, 10 sekund, patří k relaxaci. To bude provedeno v osm kol v řadě. HIIT může být použit v rámci kardio aktivity a silový trénink.

Zdroj: https://www.acsm.org/docs/brochures/high-intensity-interval-training.pdf zdroj videa: youtube.com zdroj foto: flickr.com

Zpracováno ve spolupráci s profesionální osobní trenér Phdr. Ľuboš Gschom z www.pohyb.sk

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

15-minútový intervalový tréning15 minut intervalový trénink

Intervalový trénink je metoda kardiovaskulárního tréninku, který zahrnuje střídající se vysoké intenzity práce s odpočinku nebo nízké intenzity práce.

Ako robiť kardio, aby šli kilá doluJak dělat kardio jít kila dolů

Pokud jde o hubnutí důležité, co kardio aktivitu si vybrat?

Ako schudnúť z brucha?Jak zhubnout z břicha?

Tuk na břiše není jen estetický problém?

Anketa Jak a kde nejčastěji cvičíte?

Sám doma. Sám nebo se svými přáteli ve fitness centru. Sám pod vedením trenéra. Preferuji skupinové cvičení pod vedením instruktora. Jsem využít služeb virtuální trenér. Je to různé podle toho, co mám právě chuť.

Celkem hlasovalo: 433

Napsat komentář