Efektivní cvičení, které bude celulitidy zničit jednou a pro všechny

Celulitida "obtěžuje" hodně žen. Velmi dobrou zprávou však je, že to může být bojoval. Je nutné změnit stravovací návyky, začít cvičit a mít silnou vůli.

Co je celulitida

Celulitida je způsobena tukovými zásobami, které narušily spojivové tkáně kůže, a to způsobí, že nešťastný, tzv. pomerančový vzhled.

Jak bojovat s celulitidou?

Již jsem řekl, že základna bude určitě tvořit správné stravovací návyky a vhodné fyzické aktivity. Kombinace posilování a aerobní cvičení (běh, kardio), budete budovat svalovou hmotu, což vám pomůže při spalování tuků. Svaly, zlepší vzhled kůže a svalový tonus a celulitida postupně mizí.

Stravovací návyky

Pokud máte problémy s celulitidou vám velmi dobře pomoci s tímto:

  • Citrusové plody – obsahují hodně vitamínu C a mají méně kalorií než jiné ovoce.
  • Rajčata, špenát a hlávkový salát – jsou velmi dobrým zdrojem antioxidantů.
  • Ananas – obsahuje velké množství vitamínu C, zinku a draslíku.
  • Zelenina – obsahuje hodně vlákniny, která pomáhá odstranit toxiny z těla.
  • Byly ryby, ořechy obsahují omega-3 mastné kyseliny, které podporují pružnost krevních cév.
  • Krůtí, kuřecí a hovězí maso obsahuje hodně bílkovin, jsou trochu odvážné.
  • Voda – dodržujte dostatečný pitný režim (alespoň 2 litry za den).

Cvičení proti celulitidě Dřepy

Zdroj: youtube.com

Rumunský mrtvý tah na jedné noze

Zdroj: youtube.com

Angličáky

Zdroj: youtube.com

Panvový most

Zdroj: youtube.com

Hodinu přejeďte

Zdroj: youtube.com

Všechny uvedené cviky provádíme ve třech sériích 8-12 opakování dvakrát týdně s dvojdňovou pauzu.

Zdroj foto: pixabay.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Intervalový tréning je vhodný pre každého a to aj pre začiatočníkovIntervalový trénink je vhodný pro každého. I pro začátečníky

Rozvíjet tělo k dokonalosti vám pomůže intenzivním tréninku.

Sexi bruško je sen každej ženy. splňte si ho i vySexy bříško je sen každé ženy. Setkat se s ním, a vy

Žaludek patří do poměrně náročné partiám, který se týká modelování. Proto je nutné pro jeho zlepšení a formování hodně trpělivosti, odhodlání a sebezapření.

Sú hlboké drepy účinnejšie ako tie polovičné?Jsou hluboké dřepy účinnější než půl?

Hluboký dřep by měl být pro každého zcela přirozený pohyb, pokud jste, však, mnoho let nejsou, zvyknout si na to bude poměrně náročný a zdlouhavý proces.

Napsat komentář