Efektivní cvičení pro sexy tele

Mnoho žen, ale i mužů, má často problémy s lýtkami. Tento sval parta v nejtěžších reagovat na trénink, protože její tvar je určen geneticky.

Je však důležité, aby nezúfať. I když to může jít špatně, půjde to a bude vám na vaší tele hrdý.

Fyziologie telata

Nejvíce viditelné svalom je gastrocnemius, který spojuje šlachy s kolenem. Sval pod ní je menší soleus, a je také upevněn na koleno. Význam školení lýtka je zaměřena především na gastrocnemius, protože to pokrývá 70 %.

Cvičení k praxi pro telata

Lýtka by měla být praxe z každého možného úhlu. Například začátek první série praxe, s předními hranami rovnoběžně se směrem proti tělu, což zajišťuje, že zatížení z vnitřní i vnější strany lýtkových svalů. V druhé sérii zaťažíte vnější stranu svalu tak, že tipy, přímý více směrem k sobě a paty mírně od sebe. V další sérii udělat přesný opak, když jste přímý špičky více od sebe a paty mírně pootočíte, aby se sám. Následující zaťažíte více vnitřní strany lýtkových svalů. Tuto metodu použijte, zatížení pod jiným úhlem a dopracujete k vytúženému příjmů. Pro zlepšení napětí v lýtkach během výponu držet váhu v pozici, kdy jsou maximálně natažené po dobu 2 až 3 sekund.

Výpony ve stoje

Zapojené svaly: gastrocnemius

Tato rutina se provádí pro fixaci nohy v koleni a použití jen práce nohou, při tisku špičkou nohy celou svou váhu. Tato rutina může převést jednonožne nebo v případě použití posilňovacieho stroj, obě nohy zároveň

Výpony v sedě

Zapojených svalů: soleus

Tato rutina spočívá v plném rozsahu pohybu z bodu, když tele je zcela protáhl až do plné kontrakce výponu.

Jak cvičení provést tři série 15 až 20 opakováních. Od krátkých svalů patří k rychle regenerujúcim, je vhodné, aby jejich procvičit 2 až 3 krát týdně.

Prosím, postupujte podle tohoto školení, šokujte své svaly různých tréninkových metod a nebudete patřit mezi ty, kteří potřebují schovat nohy z dohledu ostatních.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Vyskúšajte supertrénig. plyometrické cviky zlepšia vašu silu i kondíciuZkuste supertrénig. Plyometrické cvičení zlepší vaši sílu a kondici

Plyometrický trénink je vhodný pro muže i ženy. V podstatě, plyometrické cvičení jsou určena k rozvoji schopnost svalů produkovat největší možnou sílu a v co nejkratším čase.

Kedy cvičiť kardio? na začiatku, alebo na konci cvičenia?Při cvičení kardio? Na začátku nebo na konci cvičení?

Spousta lidí si myslí, že pokud budete provádět kardio trénink hned na začátku, pak už je čeká jen trénink s efektem procesu.

Ako si dobre zacvičiť, aj keď sa mi veľmi nechce?Jak si dobře zacvičit, i když jsem opravdu nechtěl?

V tréninku by měla být především cvičení, které precvičíte maximální komplex svalů, které mohou být začleněny do 4 minut tabaty.

Napsat komentář