Efektivní pilates cvičení na páteř

Páteř je každodenní téma pro velké zatížení. Zlepšit své postavení prostřednictvím certifikovaný pilates cvičení.

Myslíte si, cvičení zad jako věc jednoznačně spojené s rehabilitační cvičení ve fitness centrech? Uchyľujete na cvikom dozadu pouze tehdy, když je bolest nesnesitelná? Děláte obrovskou chybu, protože páteř patří k nejvíce namáhaným oblasti těla a zaslouží si náležitou pozornost.

Pilates cvičení určené pro zadní nabídne možnost zlepšit stav své páteře a celého těla. Páteř bude skvěle sloužit a bolest stala zcela neznámý pojem do vašeho života. Nezapomeňte na důsledné dodržování zásady pilatesu pro každý trénink!

Pilates Dart

První cvičení je určené pro všechny ty, kteří trpí bolestmi v oblasti páteře. Díky dostatečně cvičení posiluje horní a dolní část zad. Rutinní začínajte v poloze na břiše, nohy jsou připojeny k sobě na podložce.

Ruce jsou vedle těla, hlava obrácená k zemi. Zvedněte ruce nad podložku vedle těla hánkami směrem ven, a tlačit lopatky k sobě. Pak odlepte od země k horní části těla, zatímco pohled směřuje do země a zhluboka dýchat.

Stabilitu udržujte pomocí spodní části těla. Cvičení udělat pomalu, ale hladce. Opakujte alespoň 3 krát.

Zdroj: youtube.com

Páteře Twist

Sedněte si na podložku, záda jsou vystretý a břišní svaly stažené. Nohy jsou natažené k sobě, špička je zapnutý. Natažené ruce směřují do stran, dlaněmi dolů, a jsou rovnoběžné s rameny.

Představte si, že horní část těla je jeden neoddělitelný celek. To je důležité při vytáčení trupu do stran, což je podstatou této praxe – pohyb musí pocházet z oblasti dříku, ne ramen nebo pánve! Strany se střídají s výdychom, výchozí pozice se můžete dostat to nejlepší, s twist.

Pohyby se střídají na jedné, pak na druhou stranu (alespoň 5 krát).

Zdroj: youtube.com

Cat Stretch

Cat stretch nebo kočka je zpátky, je druhou přirozeností pro zlepšení mobility páteře. Vychází ze základní polohy na čtyři. Důraz dává na vystretý záda a hlava je v prodloužení s páteří.

S nádechem a velmi pomalu prehýbajte páteře směrem dolů. Soustřeďte se na pohyby jednotlivých obratlů. V nejvyšší poloze upierajte podívejte se směrem ke stropu. Následuje vydechování, a pak se snaží pomalu dosažení "kulatých" zad. Titul kapky na přírodní způsob na zem.

Rutinní opakujte 5 krát.

Zdroj: youtube.com

Zdroj: www.pilates.about.com

Inspirována jinou cvikmi!

Připravili jsme pro vás další články, ve kterých můžete najít účinné cvičení na různých částech těla. S těmito cvikmi rozhodně precvičíte celé vaše tělo, a budete mít výsledky, co si přejete.

  • Cvičení pro abs – získat silnou abs
  • Chcete vyvinuté břicho? Dělat cvičení, správné cvičení!
  • Cvičení pro zadek
  • Cvičení na záda a posílení zádových svalů
  • Pilates cvičení pro páteř
  • Pilates cvičení na ramena přinést flash úlevu od bolesti
  • Cvičení pro pevné hýždě – 6 fitness cvičení
  • Cvičení na lýtka
  • Cvičení pro stehna se Zumbou
  • Cvičení pro těhotné
  • Kromě toho – Zdravé recepty

Zdroj foto: goodson.su

Napsat komentář