Fit po prázdninách: útok na pevný zadek

Tvoří pevný zadek je to není tak snadné, a to zejména ženy, mají s tím spoustu problémů. Samozřejmě, že to může být všechno.

Důležitou roli zde hraje pravidelné školení se správným výběrem cvičení, a rozhodně vyvážená strava.

Sedací svaly (hýždě)

Při cvičení jednotlivých částí těla, to je nejlepší, aby se zapojily do cvičení celé tělo. Pouze tehdy, pokud je pro vás mnohem důležitější, můžete se věnovat trochu více pozornosti. Firma svaly hýždí představují nejen zvýšit pozornost, ale také zajistit pro dobré zdraví. Při slabé svaly a hýždě může projevit bolest v bederní oblasti. Jejich cvičení, vyhnout se nesprávné zapojení hip vzpriamovačov, namáhání kloubů, a špatné dýchání.

Pokud je vaším cílem je, aby zadek jen zpevnit, dělat cvičení pomalu a tahem. Pokud chcete přibrat na objemu, dělat cvičení intenzivně a se zátěží.

Cvičení pro zadek Dřepy

To rutina, ví jistě každý. To je velmi efektivní cvičení téměř celé tělo, ale zejména na nohy a hýždě. Při cvičení, ujistěte se, aby vaše kolena od vstupu před vrcholem, a to tak, že máte paty během celého pohybu se nachází pevně na zemi.

Zanožovanie

Dejte na čtyři (nohy a ruce zvierajú s tělem úhel 90°), jedna noha výtah, buď narovnal nebo pokrčenú. Nohu, se snaží zvednout co nejvyšší Pohyb musí být pomalý a plynulý. Nevytáčajte pánve, neprehýbajte zádech, zatáhněte břišní svaly.

Unožovanie

Re-nechte na čtyři, jednu nohu zvedněte do strany. Unožovať můžete také vleže na boku. Vyvážené noha výtah tak vysoko, jak je to možné.

Výstup na židli

Vystupujte střídavě na židli a zpět dostupujte na zemi. Síla musí přijít od spodní části nohou.

Mačkání zadku

Jednoduché cvičení, které můžete provádět v každé volné chvíli. Postavte se rovně, utáhněte břišní svaly a následně k sobě na obě půlky zadku. Zatímco v této poloze, zotrvajte a pak svaly uvolněte.

Přejeďte

Postavte se vzpřímeně, mírně rozkročmo. Pokročit vpřed, zatímco stehna vykročenej metrů se musí dostat do vodorovné polohy. Nohy mezi dva z nich se střídali, zatímco pohyb zkuste provést tolik kontrolovane.

Krúženie

Kľaknite si na zem a najít podporu v dlaních na zemi. Stretch jednu nohu do její zadek a začít s ní provádět malé se pohybuje kolem pohyby. Po stanoveném počtu opakování nohy vyměňte.

Trénink na zadek

Z výše uvedených cvičení by měla vždy vybrat jen pár (čtyři až pět), a střídat je podle chuti. Téměř všechny tréninky jsou zaměřeny nejen na hýždích, ale také na stehnech. Cvičení provádět kruhový trénink. To znamená, že dělat každé cvičení se skládá z 15 opakování bez přestávky a až po posledním tréninku, dát si chvíli pauzu. Pět takových zájezdů.

Perfektní zadek není otázka několika tréninků. To je záležitost tvrdé a systematické cvičení. Nenechte se v žádném případě odradit. Vaše tělo bude jistě děkuji.

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Balančný tréning by mal byť súčasťou každého cvičeniaBalančný trénink by měl být součástí každého cvičení

Balančný trénink je založen na funkční trénink.

5 tipov, ako začať cvičiť a vytrvať5 tipů, jak začít cvičit a vytrvat

Jistě víte, co to je. Kolikrát jste to zkoušeli, ale nikdy jste neměli cvičit s radostí.

15-minútový intervalový tréning15 minut intervalový trénink

Je váš velký nepřítel v praxi? Tento intervalový trénink vám dá zabrat, i když to trvá jen 15 minut.

Napsat komentář