Fitness trénink v posilovně

Martin připravil fitness trenér James Slavkovský plán školení v tělocvičně pro posílení a procvičení celého těla. Pokud s cvičením teprve začínáte, je pro vás výhodné. Zdatnejším cvičencom bude sloužit jako inspirace.

Protože je Martin v posilovně začátečník, první školení bude neformální, s nízkou intenzitou, se zaměřením na celé tělo. Jeho svaly nejsou připraveni pro vysoké zatížení a chceme, aby se zabránilo nadměrné bolesti svalů, který by byl několik dnů omezeného tréninku. Během první trénink bude stačit hrát 3-4 série na jeden cvik. Počet událostí v sérii se bude pohybovat většinou od 12 do 20. Martin prochází všechny řady daleko od hranice selhání svalu. Toto školení si klade za cíl naučit se správné techniky cvičení a připravenosti organismu na vyšší zatížení. Školení bude trvat asi hodinu a přestávky mezi série bude 30 sekund do dvou minut (podle průběhu regenerace po jednotlivých šarží).

RUTINNÍ ZAMĚŘENÍ POČET SÉRII POČET OPAKOVÁNÍ Dřepy Nohy 4 12-20 Vytáhnout se na hrazdě Svaly zad 4 12-20 Bench press Prsní svaly 4 12-15 Bicepsový zdvih Biceps 3 12-15 Tricepsové kliky Triceps 3 8-12 Zvedání pánve Břišní svaly 4 8-15 Vzpor na loktech pomocí bosu (prkno) Hluboký stabilizační systém 3 20-40 sekund života Dřepy

cyklo trening matin

cyklo trening martn drepb

Vytáhnout se na hrazdě

cyklo trening martn zdvih

cyklo trening martn zdvih b

Bench Press

cyklo trening martn bp

cyklo trening martn bp b

Bicepsový zdvih

cyklo trening martn zdviha

cyklo trening martn zdvihb

Tricepsové kliky

cyklo trening martn klukya

cyklo trening martn klukyb

Zvedání pánve

cyklo trening martn panvaa

cyklo trening martn panvab

Prkno s bosu

cyklo trening martn plank

Tréninkový plán připravil fitness trenér James Slavkovský.

V každém tréninku je nutné doplnit tekutiny. Minerální voda BUDIŠ se bude starat o správné doplnění potřebných minerálů.

Napsat komentář