FOTOTRÉNING Evelyn ve fitness centru

Chcete vidět, jak Evelyn drie ve fitness centru a vyzkoušet trénink na vlastní kůži?

Máte jedinečnou šanci, protože nabízíme vám kompletní rozpis Evelyninho školení s fotografiemi. Tak co, dámy, si to dát, nebo ne?

Evelyn cvičit 5 krát týdně

Evelyn, ty jsi dal pár měsíců před cílem, že chce za 6 měsíců k poklesu o 20 liber a cítit se ve svém těle zdravě a šťastně. Tato deska se přizpůsobit stravovací režim a cvičení plán, který jí pomohl skvělý trenér Jaro Figura Těla Klubu Energy. Evelyn podľahla rytmu zumby, která dává dva krát týdně. Kromě toho, třikrát týdně poctivě cvičí v tělocvičně vysoce intenzivní trénink, který je navržen tak, aby spálili co nejvíce tuku rezervy.

Vysoce intenzivní trénink pro spalování tuků

Na začátku každého cvičení je ideální warm-up, které připravují tělo na aktivity a prevenci zranění. Evelyn první jde přes warm-up na běžícím pásu. To je doplněno o specifické školení, ve kterém odcvičí několik sad dvou cvičení s počtem opakování je uvedeno. Například v rámci jedné sestavy otáčí kliky a dřepy, tak odcvičí na přelomu 4 série 10 kľukov a 20 drepov. Cvičení v rámci série jsou zvoleny tak, aby praxe v horní a dolní části těla (například, přejeďte a skracovačky). Mezi tyto zprávy ze dvou cvičení je i vložený kardio.

Tréninkový rozpis Kardio warm-up

Evelyn nejprve prochází 10 minut na běžeckém pásu s přednastavený přechod, a na stupeň 6.

Evelyn pásEvelyn pás

První dvojice cvičení

Evelyn odcvičí v turn 10 kľukov a 20 drepov 4 krát v řadě.

  • Kliky 10 opakování

Evelyn kľukyEvelyn kľuky

  • Dřepy 20 opakování

Evelyn drepEvelyn drepEvelyn drep

  • Všechny odcvičiť ve čtyřech dávkách v řadě.

Druhý pár cvičení

Skládá se ze dvou cvičení – zvedání pánve v lehu během 1 minuty a vyzvednutí vystretých nohou v leže 20 krát v řadě ve čtyřech dávkách. Pokud Evelyn nemůže, může nohy mírně pokrčit rameny, protože to je lepší, než složit zpět.

  • Zvedání pánve v lehu na 1 minutu

Evelyn panvaEvelyn panva

  • Zvedání vystretých nohy v leže na 20 opakování

evelyn nohyevelyn nohy

  • Odcvičiť 4 krát v řadě.

Kardio na kole

Po dřině v podobě posilňovacích cvičení následovala jízda na kole v délce 2 km, při rychlosti 30 km za hodinu.

evelyn bikeevelyn bike

Třetí pár cvičení

Také další dvojice cvičení provádí Evelyn ve čtyři série – náhradníci 20 výpadov každou nohu, a 30 skracovačiek.

  • Přejeďte prstem každé nohy pro 20 opakování

evelyn výpadyevelyn výpady

  • Skracovačky po 30 opakování

evelyn skracovačkyevelyn skracovačky

  • Všechny odcvičiť obrátit ve 4 dávkách.

Kardio na orbitreku

Na konci, stále má mladá žena si 20 minut na orbitreku.

evelyn rotoped

Tak co, baby, jsi to dal ty?

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Ako odolávam pokušeniam? niekedy zlyhám!Jako odolávam pokušení? Někdy se mi to nepodaří!

Už dva měsíce jsem pořád tvrdě za svým cílem – za 6 měsíců chci zhubnout 20 kg.

Na čo sa obviňovať? jednoducho začnite a zmeňte to!Co je na vině? Jen začít a změnit to!

V poslední době jsem viděl ve fitness centru 60-rok-starý buck, která skákala jako besná a sotva jsem vládala. A já jsem jen 25 let.

Prvý tréning bol naozaj hrozný a ťažký!První trénink byl opravdu hrozný a těžký!

Evelyn již měli několik tréninků v řadě. Neposunulo, je to jen fyzicky, ale také osobnost. Nicméně, pro úplné začátky bohu – za to velmi těžké.

Autor článku MartinTothMartin K

Na stránce Chci, je, abys byla FIT I pomoc mladé ženy, být fit, ale tak, že to opravdu podařilo. Nejsem však fitness trenér. Můj přístup je úplně jiný. Jsem se soustředit na vytváření nových návyků. Pokud jste zvědaví, zjistit více zde: http://martintoth.me/ Další články od autora

Napsat komentář