Funkční trénink zaměřený na břicho

Funkční trénink se skládá z cvičení, které jsou spojeny s činnostmi běžného života. Jedná se o pohyby, které vaše tělo ví, a proto jsou bezpečné a není na nich žádné poškození.

Funkční trénink

Trénink aerobní nebo anaerobní v přírodě v závislosti na intenzitě design a délka intervalu cvičení. V aerobní části tréninku budete spalovat více tuků a anaerobní mohou zlepšovat úroveň fitness, kardiovaskulární a cévní systém.

Cvičení funkční trénink je velmi výhodná forma fitness trénink pro sportovce. Moje rovnováha cvičení odstraňuje dysbalanciu způsobené jednostrannou zaťažovaním ve sportu (hokej, fotbal, badminton, tenis, fotbal,atd.)

Hlavní pojmy, které je třeba dodržovat v cvičení jsou:

  • pohyby jsou víceúrovňové, fungující ve všech třech rovinách pohybu
  • výběr cvičení, které zahrnují celé tělo a nejvíce svalové části
  • pohyby jsou různé, když budete pohybovat zapínali kromě toho, aby vaše tělo a vaše mysl

Školení

Zde je pět základní a jednoduché, funkční cvičení, které vám jistě pomohou při posilování břišních svalů.

Prkno

Boční prkno

Reverzní skracovačky

Lezení, poskoky

Skracovačky s bicyklovaním

Všechny tyto cviky cvičit následující tři série do selhání.

Doporučujeme čtení: Zaměření na jádro Zdroj video: www.youtube.com zdroj fotografií: adidas

Napsat komentář