Hluboký stabilizační systém může brzdit váš výkon!

Uděláme všechno možné i nemožné, proto, že jsme měli skvělou úroveň fitness, zdravé, štíhlé a vyvinuté tělo. Vytrvale však ignorujeme cvičení, které posiluje hluboký stabilizační systém a pak se divíme, že náš výkon stagnuje.

Pokud jsou svaly hlubokého stabilizačního systému je dostatečně silné a pevné, poskytují dostatečnou podporu páteře. Takže tam je také menší riziko vzniku zranění a bolest vznikající z přetížení nebo slabost některých svalů, člověk má problémy s rovnováhou a některé z návrhů a samozřejmě, že je správné držení těla. Správné fungování hluboký stabilizační systém, což jsou zejména hluboké (ale také některé svaly blíže k povrchu těla) svaly břicha, zad a pánevního dna, je důležité pro každého člověka a, samozřejmě, pro sportovce, protože to ovlivňuje výkon.

Tedy, ve stavu, v přípravě mnoha známých a úspěšných sportovců jsou také cvičení zaměřené na posílení hlubokých svalů. Také pro běžné lidi je vhodné, když se tyto cvičení jsou prováděny v rámci každého tréninku, zda je to aerobní činnost, nebo posílení.

Doporučujeme, abyste si přečetli: Pilates cvičení pro zdravá záda Co se stane, pokud nefunguje správně?

Oslabení hlubokého stabilizačního systému může člověk způsobit řadu problémů, které se mohou projevit nepříjemné bolesti krční a hrudní páteře, křížové kosti a bolesti hlavy a podobně, "Oslabení někoho se může projevit nesprávným koordinace a stability, a tedy preťažovaním klíčových místech, jako jsou, například, hlavových kloubů, hrudníkovo-driekového přechod a tak Často vidím, že někteří lidi, kteří přehánějí s kulturistika, jak si může vyvinout přetížení povrchových svalů na úkor jen ty hluboké. Také, oslabení hlubokého stabilizačního systému může vést vnitřní pocit, že nejsme vycentrovaní, že něco s námi není v pořádku, prostě ztratíme kontakt sami se sebou," říká ze zkušeností z fyzioterapeut Jozef Adamčíka z osteopat.cs

Posílení hlubokého stabilizační systému

Na posílení hlubokého stabilizační systému jsou, samozřejmě, vhodné rehabilitační cvičení. Mnozí z nich jsou tak jednoduché a snadné, že člověk se může věnovat, když se chce a kolik chce. Je však důležité ovládat správnou techniku. Pouze pozitivní účinky se projeví naplno.

Doporučujeme ke čtení: 4 typy cvičení, které vám přinášejí energii

V současné době je však populární i fyzické aktivity z kategorie tělo a mysl, a proto jóga, pilates, spirály. Jozef Adamčíka kromě těchto, také doporučuje, tai chi nebo chi-kung. "Je důležité, že pohyb je pomalý a hlavně uvedomovaný spolu s správné dýchání. Často na posílení hlubokého stabilizační systému pomocí jednoduchých cvičení," říká expert. V rámci svého pracovního života setká s terapeuty mimo Evropu, který přinesl velmi zajímavé pozorování: "Vy, Evropané, jste se zaměřuje pouze na vnější projev pohybu, ale nechcete pochopit, co se děje uvnitř člověka."

Napsat komentář