Houpačka je také účinný pro spalování tuků

Toto je velmi účinné cvičení, které je v současné době stále na výslnie.

Provádění praxe houpačce si v poslední době jistě viděli snad v každé posilovně.

Swing

Swing je součástí vytrvalost a také silový trénink, který se provádí nejčastěji s fitness zařízení, kettlebell, ale můžete cvičit s činka.

Jak tato rutina řádně vykonávat?

  • Uchopte kettlebell (jednoručku) zvesených rukou mezi nohama, v mírném předklonu, ale dávejte pozor, abyste měli rovná záda.
  • Pohoďte je krátkým pohybem mezi nohy směrem k sobě.
  • Pak se vypořádání nohou, prací boků a současným pohybem o napjaté ruce se činka predpažte.
  • Nechte činku z horní polohy opět kontrolovane spadají mezi nohy a okamžitě jít na další swing.

Zdroj video: www.youtube.com

Základní výhody swing

  • Pomáhá budovat vytrvalost celého těla, a také výbušné zatížení – v jeho cvičení se velmi dobře naučíte, jak přenést výbušné zatížení z nohou přes trup na horní část těla.
  • To je velmi efektivní pro spalování tuků – swing představuje anaerobní trénink, který výhodně zvyšuje metabolismus. Velmi efektivní je do praxe ve formě tabaty. Nastavit časovač pro intervaly v poměru 2:1, a je následující – 20 sekund cvičení a 10 sekund relaxace v počtu 8 cyklů. Tato školení zahrnují až 3 – 4 krát týdně. I když nebudete mít téměř žádný čas (4 minuty), je velmi efektivní.
  • Posiluje velké části těla – těžké švihy posilovat záda, ramena, předloktí a dokonce i nohy.
  • Buduje vytrvalost a kondice – zda to patří jako samostatná jednotka ve formě tabaty, jak jsem je popsáno výše, nebo v kruhovém tréninku, nebo spojené do supersérie s jinými cvikom, srdce a metabolismus určitě lenošit nebude. Kromě výše uvedených superlativů má hlavní moc ve stavu, v jakém obtížnosti, což je způsobeno tím, že mnoho zúčastněných svalů a jeho výbušné povahy. Takže, ať už jste začátečník nebo profesionál, zařazení tohoto cviku do tréninku nikdy nic ztraceno.

Před každým cvičení doporučuji provádět strečink dynamický a po cvičení statický. Pokud houpačka provedena jako samostatná cvičení, vyberte si váhu, že můžete provádět 12 až 15 opakování ve třech sériích.

Zdroj: flickr.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Tricepsové extenzie nad hlavouTricepsové extenze nad hlavou

Pro efektivní praxi tricepsov existuje řada cvičení. Jedním z nich jsou také tricepsové extenze nad hlavou.

Útok na prsia – pevné a sexi prsia vďaka cvičeniuPevná prsa jen "s malým" cvičení?

Mnoho žen ve fitness centru jsou přesvědčeni, že hmotnost školení cvičení snižuje velikost jejich prsou. Co je pravda?

Negatívne opakovania na zväčšenie sily a objemuNegativní opakování pro zvětšení síly a objemu

Když negativní opakovaniach využívá skutečnosti, že při brzdění (negativní) fáze opakování můžete spustit větší zatížení, jak vytisknout zpět.

Napsat komentář