I po porodu můžete být sexy

Pouze v několika případech je tělo ženy po porodu podle jejího přání. Pokud několik ženských drsná sama o sobě není jedno, pěknou postavu, velmi rychle pokazí.

Proto, jakmile vás zdravotní stav již umožňuje, měli byste začít cvičení a vhodné stravování.

Pravidelné cvičení

Pravidelné cvičení je velmi důležité. V každém tréninku budete cvičit přímé, ale i šikmé břišní svaly. Mějte na paměti, že s cvičením můžete začít šesťnedelí a v případě caesar ‚ s cut ještě později.

Cvičení cvičit břišní

Protože ještě nejste úplně ve formě, na cvičení, jako je zvedání nohou ve svěráku momentálně zapomenout, i když to je velmi účinné cvičení na posílení břišních svalů. Nicméně, můžete provést:

Skracovačky

Lehněte si na záda a nohy s pokrčenými koleny jsi ležel na zemi. Ruku si položte na hrudník. Nadechněte se a kontrakciou břišní svaly, zvedněte horní (jen do té míry, že oddělovat lopatky z podlahy). V horní poloze výdech. Pak se pomalu spusťte do výchozí polohy. 12 až 15 opakování.

Reverzní skracovačky

Lehněte si na zem tak, že se dotknete od sebe, záda a hlavu. Nohy pořád téměř rovně. Horní končetiny si místo podél těla, přičemž ruce mějte dát pod zadek s dlaně dotýká podlahy. Nadechněte se a pak, zatímco dýchání ven, aby pohyb – zvedněte nohy pomalu nahoru. Pak chvíli držet a pomalé kontrolované pohyby jejich spuštění zpět do výchozí polohy. Proveďte 12 až 15 opakování.

Boční prkno

Lehněte si na jedné straně těla, udržet vaše nataženou nohu. Předloktí najdete podporu na zem tak, že loket je pod rameno a předloktí je v přední části těla a na to zvíře přibližně 90-stupňový úhel. Na druhé straně udržet na straně těla. Kontrakciou šikmé břišní svaly jsou zdvihací, že tělo bylo v jedné linii. Snažte se zůstat v této pozici po dobu několika sekund. Pak se pomalu vraťte do výchozí polohy a udělat to samé opakujte s druhou stranou.

Je to nejlepší cvičení 3 až 4 série dvakrát za týden.

Pokud se vám náhodou nechce do cvičení, protože jste pro svého oblíbeného seriálu nebo filmu, i v tomto případě, můžete najít jednoduché řešení. Nicméně, musíte využít Gymbit Wonder Core.

Šlapání na Gymbit Wonder Core

Konstrukční cvičení je následující: posaďte se na židli a nohy si položte na ramena těžký. Zatlačte jednu a pak druhou nohu na zem, jako kdyby jste seděli na kole a šliapali. Toto cvičení provádět v délce 20 minut.

Pomocí těchto základních cvičení dostatečně precvičíte vaše břišní svaly.

Strava

Kvalitní, strava hraje klíčovou roli. Nezapomeňte na dostatek zeleniny, bílkovin a zdravých tuků. Rozhodně se vyvarujte sladkostiam a nasýteným tuku.

Neulakomte žádné zázračné diety. I když vám může pomoci shodit, ale okamžitě po neúspěchu vám hrozí jojo efekt, který způsobí, že priberiete zpět to, co jste zhubnout, a v mnoha případech také o něco více.

Zdroj foto: goodfon.su

Zdroj: PR

Napsat komentář