Instrukce od trenéra, jak začít s cvičením v nadváze

Máte nadváhu jako Evelyn, a vy si nejste jisti, které cviky jsou pro vás vhodné? Můžete mít tušení, jak zvládnout situaci, když přijdete během cvičení špatně?

Pokud jste se rozhodli změnit své tělo, jistě máte v hlavě několik otázek. V případě, že jste nevím, jak s cvičením začít, můžete se inspirovat počátky Evelyn, který trénuje pod vedením trenéra Jaro Figuru z Těla Klubu Energy.

Základem je stanovení počátečního stavu

Trenér Jaro používá k určení sportovní úroveň svých klientů, první trénink, který se nazývá test. Z vyrovnat se tohoto školení je určeno nastavení jiné. "V těchto cvičení dám muž dělat, například, 10 drepov. Pokud je již na pátém opakování problému s dechem a v desáté je úplně červené, pak vím, že fitness je velmi špatná. Právě z nichž se zakládá a nastavit kardio zasedání, a ne celý trénink. Tedy muž neurčím, které byly 30 minut do pasu. To je výhodné pro něj, aby se 15-minutové chůze s nastavit sklon k pasu. Jestli on může dělat to bez větších problémů, můžete zvýšit sklon a rychlost. Když se dostane na úroveň, že je schopen chůze dobu 30 až 40 minut, můžete přidat něco jiného," vysvětluje zkušený trenér.

Jak bylo Evelyn?

Evelyn měla značnou nadváhu, a její stav byl mizivej úrovni, a tak začala chodit po rovině, postupně se změnil sklon a dodala: délka. Později pokračoval bicyklovaním. Trenér Tance pro začátečníky s nadváhou, proto se doporučuje chůze a cyklistika, kde se můžete poměrně snadno ovládat intenzitu. "Evelyn, my jsme to udělali tak, že jsme v tréninku začal zahrnovat kole. To není tak intenzivní jako běh. Intenzita zde může být jednodušší na ovládání, než když běží – můžete snížit zatížení nebo tempo, snížit vaginální frekvence. To platí také pro pěší. Naopak, běh může být rychlejší nebo pomalejší, ale stále je na útěku," vysvětluje Jaro Figura.

Kromě pěší a cyklistické doporučuje trenér svým klientům cvičení na orbitreku. "Zvládnout to stejně obéznejší lidí. Z počátku vyskytnou problémy, jako pálení stehen a podobně. Prvních 3 – 4 sezeních je docela náročné. To je třeba překonat a jít na to postupně, například, začněte s pěti minutami. Při tomto pohybu dochází k eliptickému pohybu. Lidé, kteří mají problémy s koleny třeba si uvědomit, že když eliptickom pohyb, není tam žádný tlak na kolena, než když běží. Když lidé schudnú 10 – 20 liber, kolena už bolí, pak je dobré přidat běh. Měl jsem klienty, kteří byli obézní, a nyní mají v různých závodech," dodává.

5-krát týdně, jen…

To je v současné době na Evelyn s kondíciou slušné, za týden zúčastnili 3 tréninky v posilovně a 2 hodiny zumby. Fyzická aktivita 5x týdně je optimální. Pokud má někdo čas a zvládnu to, takže můžete bez obav cvičit i 6 krát týdně s tím, že každé cvičení není na stejné úrovni. Například šestý trénink může jít člověk plavat 45 minut, takže je to spíš o relaxační trénink.

Pomóc, je mi špatně

Lidé jsou více obézní lidé často mají cvičení v posilovně mindráky. Styděl za svou kondičku, neví, jak správně trénovat, nebo se bojí, že tam "odpadnout". Co dělat v situaci, kdy člověk přijde v praxi nevoľno? V první řadě je třeba také poznamenat, že pokud má člověk větší nadváhu v tomto stavu jsou pravděpodobně neubráni. Nicméně, to se stává i ručně trénovaný jedinec v dokončení velmi intenzivní trénink, proto není třeba mít hlavu v smutku. Jak si v těchto situacích pomoci? "Rozhodně to nedává, protože tento pocit je chvíľkový. Jen na chvíli lehnout a pod hlavu něco dokázat, že to není v záklone. Je to také dobrý pokrčením nohou a zhluboka dýchat. Po 5 – 10 minut, může pokračovat ve cvičení. Nejlepší je zachytit to ještě v jeho raných etapách. Někdy je nutné snížit intenzitu tréninku, někdy není," říká ze zkušenosti trenér.

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Cítim sa fantasticky a baví ma to!Cítím se skvěle a užívám si to!

Říká Evelyn o fázi jeho života, během níž se pokusíte shodit 20 kilo. Snížení hmotnosti však ani zdaleka není jediným přínosem tohoto období.

Chcem jesť zdravo, ale chcem jesť!Chci se jíst zdravě, ale chci jíst!

Evelyn toužil jíst pravidelně, potraviny, chutne a s radostí. Ji potkal?

Mám radosť z toho, že môžem pokračovaťJsem rád, že mohu pokračovat

První větší krize přišla, když jsem se dozvěděl, na mé státní závěrečné zkoušky. Právě jsem porušila dietu a necvičila.

Napsat komentář