Intervalový trénink je vhodný pro každého. I pro začátečníky

Rozvíjet tělo k dokonalosti vám pomůže intenzivním tréninku.

Zapomeňte na hodiny běhání, jízda na kole nebo plavání jako vhodná volba pro hubnutí. Místo toho, zkuste intervalový trénink, který je ve spalování tuku mnohem efektivnější.

Interval versus aerobní trénink a jeho vliv na hubnutí Intervalový trénink

Tento trénink zahrnuje krátké, intenzivní a fyzicky náročné výkony. Tato vysoká intenzita se střídá s rekreační činností v nižší intenzitě).

Aerobní trénink (jízda na kole, běhání… během dlouhého časového období)

V tomto tréninku se nacházejí ty fyzické aktivity, které vyžadují zvýšený příjem kyslíku po dlouhou dobu.

Jak reaguje v těle aerobní a intervalový trénink?

Pokud budete provádět aerobní trénink 6 až 8 hodin za týden, spomaľujete váš metabolismus. Vaše tělo je, když to začne mnohem lepší využití energie a je náchylnější k ukládání tuku. V tomto cvičení, zlepšit svou kondici, jste pozitivně na krevní oběh, plíce a srdce. Tělo začne lépe řídit dodávky a zásoby tuků. Nicméně, pokud jste se zvyšovat intenzitu tréninku, a budete, například, aby běžet déle než hodinu, tělo začne čerpat energii ze svalů, což je více efektivní než z tuků. Velmi dobře to je vidět, když porovnáte maraton běžců a šprintéra.

Když intervalovom školení, aby se to zrychlit váš metabolismus, zatímco toto zrychlení trvá 24 až 36 hodin po dokončení tréninku. To vede k účinnému spalování tuků.

Pro koho je intervalový trénink?

Tento typ školení je určen opravdu pro každého. Je třeba jen vhodně zvolit kombinaci aktivní a relaxační části tréninku. Pro začátečníky, to je nejlepší kombinace 1:3, tj. do 30 sekund přípravy a 90 sekund odpočinku. Pro více pokročilé, tento poměr se může změnit, například, 1:2, 1:1 a ani 2:1.

Příklad intervalového tréninku pro začátečníky

  • Školení začít 5 minut rozklusaním a dynamické strečingom. Po cvičení protáhnout statické strečingom.
  • Následuje 4 intervaly skákajúceho panáka po dobu 30 sekund, po každém intervalu 90-pauza a vydýchanie.

I když může být po přečtení tohoto stylu tréninku moc nepozdáva, určitě to zkuste. Budete velmi příjemně překvapeni, jaké výsledky vám v krátké době přinese a ještě když to nestrávite více než půl hodiny denně.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Sexi bruško je sen každej ženy. splňte si ho i vySexy bříško je sen každé ženy. Setkat se s ním, a vy

Žaludek patří do poměrně náročné partiám, který se týká modelování. Proto je nutné pro jeho zlepšení a formování hodně trpělivosti, odhodlání a sebezapření.

Sú hlboké drepy účinnejšie ako tie polovičné?Jsou hluboké dřepy účinnější než půl?

Hluboký dřep by měl být pro každého zcela přirozený pohyb, pokud jste, však, mnoho let nejsou, zvyknout si na to bude poměrně náročný a zdlouhavý proces.

Ako posilniť hlboký stabilizačný systémJak posílit hluboký stabilizační systém

Střed těla a svaly, které vytváří, představuje nejdůležitější část těla zapájanú při každém pohybu.

Napsat komentář