Izometrický most precvičí jádro těla, hýždě a nohy

Pokud nemáte čas na návštěvu vyhlašuje společnost fitcentrum nebo chodit na dlouhé školení doma, izometrický most je pro vás tou správnou volbou.

Co je izometrický most

Jedná se o statickou polohu těla, což je také první místo pro start. Specialitou této praxi, nicméně, je, že bez pohybu, je možné účinně praktikovat celý trup, nohy a především hluboký stabilizační systém, což je v dnešní době často zapomíná. Během cvičení pracují vaše svaly proti stacionárnemu odpor.

Hlavní svaly, které jsou namáhané během tohoto cvičení jsou:

  • břišní svaly,
  • ramenní svaly,
  • zádové svaly,
  • svaly hýždí a svaly na nohou,
  • středu těla.

Správnou techniku izometrického most

Výchozí pozice je na kolenou a predlaktiach, zatímco tvář je obrácena dolů na podlahu. Z této pozice, push up, takže si zbytek na předloktí a špičkách nohou. Snažte se tělo neprehýbať nebo na podlahu, nebo výše. Vaše záda musí být rovné v jedné linii s hlavou a od sebe. V této pozici, držet tělo tak dlouho, jak je to možné, jak můžete. Druhým základním provedení izometrického mostu je s rozšířeným ruce pod ramena (do výchozí polohy knoflíku).

Zdroj: youtube.com

Pokud se vám základní pozice izometrického most není těžké, můžete také zkusit různé jiné varianty.

Varianty izometrického mostu jsou:

  • horolezec,
  • skákal panák,
  • chůze,
  • superman,
  • a mnohem více.

Tyto varianty jsou již však velmi náročné a vyžadují silný trup a cvičit s poměrně hodně pohybových dovedností.

Izometrický most můžete buď cvičení 3-krát do maximální, nebo dokonce ve formě tabaty (osm cyklů, zatímco se střídají dvě, kdy jedna trvá 20 sekund – během cvičení budete provádět a dalších 10 sekund – během této relaxační).

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Skvelé cviky pre tých, ktorí radi cvičia s bosuSkvělé cvičení pro ty, kteří rádi cvičení s bosu

K dosažení pěkně vyvinuté tělo, to je velmi důležité při cvičení, nesmíme zapomenout ani na hluboký stabilizační systém.

4 top cviky na sexi a pevný zadok4 top cvičení na sexy a pevný zadek

Jak dosáhnout sexy a pevný zadek? Odpověď je jednoduchá – školení svalu v plném rozsahu ze všech možných úhlů.

Jednoduché strečingové cviky na chrbát a krčnú chrbticuCvičení na záda a posílení zádových svalů

Bolieva zpátky? Zřejmě bys měla začít posilovat zádové svaly.

Napsat komentář