Jak, aby se zabránilo stagnaci v hubnutí

Po měsících úspěšné diety, pokrok náhle zpomalen nebo dokonce úplně zastaven. Proč se najednou nemůže pohnout z místa? V tomto článku si můžete přečíst, jak, aby se zabránilo a porazit stagnace, stejně jako, proč to vzniká a jaké chyby jsou při hubnutí často páchají!

Až příliš často se stává, že po měsících úspěšné diety je pokrok náhle zpomalí nebo dokonce úplně zastaví. Následná frustrace můžete snadno svézt na jednom ze dvou nežádoucí, ale normální cesty. Buď zcela zastavit to, co děláte, a znovu priberiete ztratil na váze, nebo začnete makať více a uvedení na přísnější dieta, co vás posune dál, jen minimální.

Proč je vlastně postup v průběhu času se bude pomalu dolů?

Nejdůležitější je první realistické posouzení jejich úsilí. Je běžné, že výsledky jsou vráceny, protože váš program nemusíte sledovat, jak byste měli. Hlavní chyby lze shrnout do dvou kategorií :

  • Kvalita jídla a makronutrientov: Mnoho lidí se zajímá, jak zdravé je jídlo, které tvoří jejich stravě. Jídlo může být zdravé a ve stejnou dobu, můžete být překážkou v dosažení vašich cílů. Obrovský vliv na váš úspěch, má i množství bílkovin, tuků a karbohydrátov, které obdržíte. Lidé často argumentují tím, že "kalorie je kalorie", ale tak snadné to není. Druhý termodynamický zákon hovoří o různé stupně účinnosti pro různé metabolické procesy. Sacharidy, tuky a proteiny jsou v těle je zpracován jinak, takže tvrzení, že "kalorie je kalorie" tento zákon porušuje.
  • Množství potravin: Většina lidí nemá představu o množství kalorií, které jejich jídlo obsahuje. Pokud budete jíst příliš málo, nebo příliš mnoho, můžete získat uvedeno výsledek. Dokonce i příliš mnoho "zdravých" potravin bude zabránit ztrátě hmotnosti.

Tak teď už je ocenit každou část a máte body programu, ale stále není vidět výsledek. Co se děje?

Hubnutí, diety obvykle zahrnuje snížený příjem kalorií na dlouhou dobu. Omezení kalorií vede ke ztrátě hmotnosti, ale delší pobyt v kalorickom deficit, tím těžší je zhubnout další kila. Většina lidí ví, že méně jídla zpomaluje metabolismus, ale nevědí, kdy to bude probíhat, jak a proč .

Lidské tělo je neuvěřitelně komplexní a má miliony mechanismy pro vlastní ochranu. Jako čas v kalorickom deficit se zvyšuje, tělo na hormonální, behaviorální, psychické a metabolické reakce. Doslova začne vysílat více signálů o hladovějící a podvědomě začnete, aby se více líný, takže si uchovat více energie. Vaše tělo, ve vší své moudrosti, nemůže rozlišovat mezi dietu a hladovění, tak udělá cokoliv, aby zachránit, protože on se domnívá, že jsou hladoví.

Tělo spaluje energii pro tři účely:

1. Výdej energie v klidu, nebo bazální metabolismus (pokojový) metabolismus (RMR) představuje přibližně 60-75% denní výdej energie. To zahrnuje procesy, které se dějí během odpočinku, jako je dýchání a činnost srdce.

2. Aktivní energetický výdej představuje 17-32% denní spotřeby energie. To může být rozdělena do dvou kategorií: fyzické cvičení a jiné každodenní činnosti, jako je chůze nebo mluvit.

3. Tepelný efekt stravy představuje asi 8% z denní spotřeby energie. To je energie, co potřebujete pro přeměnu potravin na palivo.

Hlavní důvod, proč se zpomaluje metabolismus, váhu, kterou jste již ztratili. Jak jste zhubnout, váš metabolismus se zpomaluje, protože menší tělo spaluje méně kalorií. Více schudnete, pomalejší bazální metabolismus a aktivní metabolismus. Pokud budete konzumovat stejné množství kalorií během celého trvání stravy, váš deficit kalorií je postupně snižuje, což zpomaluje výsledky.

Pokud jste v kalorickom deficit, ztráta svalové hmoty je nutno zabránit. I když většina ztráta hmotnosti pochází z tuku, malá část může být ze svalů. Čím méně budete mít tuku v kalorický deficit, větší část ztracené hmotnosti bude pocházet ze svalové hmoty. Každý kilogram svalů vyžaduje asi 130 až 170 kalorií na údržbu. Ztráta svalové hmoty, proto bude snížit množství spálených kalorií během odpočinku a cvičení.

Metabolismus je také v průběhu času se těmto změnám přizpůsobit. Na začátku tréninkový program, vaše tělo není pro druh činnosti býval a je nucen se přizpůsobit a pracovat efektivněji. Efektivnější to se stává, tím méně energie pro tuto činnost spotřebovává. Za 10 minut běh, ve kterém dříve spálil, například, 120 kalorií, nyní potřebuje pouze 100, a dokonce přidat snížené náklady na energii díky nižší hmotnosti z předchozího hubnutí. Dlouhodobé snížení dodávky energie může také snížit množství potřebné energie pro přeměnu potravin na palivo. Tato metabolická adaptace je důvod, proč je to tak snadné, aby znovu přibrat ztracená kila hned po dietě.

Jak se tomu vyhnout?

Střídající se cykly budování svalové hmoty a snížení tuku, může vám být schopni udržet vysoký metabolismus. Po období kalorický deficit, zvýšení kalorií na hranici, nezbytné pro udržení těla nebo mírně vyšší, zatímco zaměření na spotřebu "čisté potraviny" bohaté na živiny. To bude udržovat váš metabolismus ve hře, a ne vás přidali příliš mnoho tuku, pokud existuje.

Sestavení jídelníčku, někdy dokonce i nezdravé jídlo, tzv. "cheat jídlo". To vám pomůže nezblázniť a povzbudit váš metabolismus díky nárazovému vysoký příjem kalorií. Dovolil podvádět jedno jídlo týdně, nebo přidat jeden den, kdy můžete jíst, co chcete, jednou za dva týdny .

Nepřehánějte to, neznižujte kalorií příliš drasticky, nebo nesnažte se dosáhnout všechno najednou. Drastické snížení kalorií přinese rychlé výsledky, ale také zvyšuje riziko "vyhoření" a zastavit v důsledku toho pak naberiete všechny váhu zpět. Zaměřit se na užívání na svalové hmoty, které jste spálili více tuku. Provést jen malé postupné změny a budete mít skvělý způsob, jak pro vytúženým cíle.

Autor : Aaron O ‚ connell, Zdroj : Natural Muscle, Překlad : Mário Heleš

Autor článku FitnessFitness muscle

Výhradní dovozce a distributor značek Allmax Nutrition, MuscleMeds, MHP, MyProtein, Hypertrofie Nutr, Duše Projektu ve SLOVENSKÉ republice a ČESKÉ republice. Jsme profesionální tým s pobočkami na Slovensku a české republice. Naše produkty jsou doplňky stravy pro sportovce: proteiny, spalovače, kreatin, nitridy; NE, anabolické formule, aminokyseliny. http://fitnessmuscle.sk Další články od autora

Napsat komentář