Jak běžet rychleji. Pořadí zkušeného trenéra

Rýchlostnému školení by mělo předcházet objem pojem, který je základem pro zvýšení rychlosti.

Jedním z cílů běžce je, aby se stal rychleji. Nicméně, vše, co vyžaduje trpělivost a správné načasování. "V praxi se velmi často setkáváme s nesprávnou nastavit trénink běžce amatéra, který se snaží každý trénink běžet tak rychle, jak je to možné, ale to způsobí, že po raketovém nástupu a zvýšení fitness se blíží k fázi pretrénovania a stagnace," varuje zkušený trenér běží Mark Vojník.

Způsobů, jak získat rychlejší běh, je více. Pokud patříte mezi méně zkušené běžce, měli byste zkontrolovat, raději s odborníkem. Nemá smysl jít nad jejich síly způsobit zranění, nebo běží k zavěšení s znechutením na hřebík.

První svazek, pak rychlost

V rychlosti je vhodné pracovat pouze tehdy, když jsou venku a o určité množství mil v ustáleném tempu. "Rýchlostnému školení by mělo předcházet objemu termín, který bude vytvářet podhoubí pro úspěšný trénink rychlosti. Rychlost přípravy vsúvame do tréninkového plánu podle období, ve kterém jsme nyní (zima, jaro, léto), nebo jako my, jsou daleko (blízko) z našeho bežeckého cíl," radí trenér běh.

Pouze transparentní způsob školení z vás udělá rychlejšího běžce

Zrychlení je v běhu, mohou být použity fartlek, který používá aerobní pohyb v různé intenzitě (sprint, běh v mírném tempu chůze, poklus). To je také běh do kopce nebo po schodech, které posiluje svaly na nohou a zlepšuje vytrvalost.

Nicméně, jeden z nejznámějších a nejvíce široce použité metody jsou intervaly. Tedy otáčení šprintu a běh v mírném tempu (poklusu, chůze), v přesně určených časových intervalech nebo úseky v různých délkách. Když intervalovom školení je důležité, nicméně, že způsob školení byl transparentní. Proto je nutné, aby správně určit v reálném čase cíl a nastavte čas, rychlost jogging cvičení. "V případě, že běžec je cíl, o nalezení sebe sama půlmaraton v čase 1 hodina a 45 minut, to je v průměru 4:58 min/km, na základě které když nastavíte na školení. Běžec, který chce o hledání sebe půlmaraton v tempu 4:58 min/km by měl zvládnout hladký 10 km trasu v tempu 4:45 min/km (například, 6 krát 1 km v tempu 4:45 s 90-120 druhý relaxační interval) a hladké 5 km dlouhou trasu těsně pod 4:30, (např., 3-krát 300-500-300 v tempu 4:30 s medziklusom 90 sekund) a 3 km v čase kolem 3:48 3:52 min/km. Díky tentokrát jsem nastavit školení tak, že jsou účinné, správně načasované a přesně definována v jednotlivé dny v týdnu, protože rychlost cvičení jsou energeticky náročné a tělo je po nich musí regenerovat," vysvětluje Mark Vojník, a doma oživení by mělo být po těžkém intervalovom školení 48-72 hodin.

Rychlost přípravy je obtížné, to je dobře rozcvičiť

V úvodu každé bežeckého školení musí být pečlivě rozklusať, vychutnejte si dynamický strečink a dokonce i běžecké abecedy. Tímto způsobem se zabrání zranění a také tělo se připravuje na zátěž. "Po rýchlostnom tréninku musí následovat výklus uklidnit tělo, které již spustí aktivní regeneraci," varuje trenér.

Jak to udělat běžeckou abecedu?

Připraveno ve spolupráci s bežeckým trenér Marek Vojníkom z www.itrener.sk

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

3 veci, na ktoré si treba dať pozor pri športovaní v zime3 věci, které by měly být pulzovej frekvence znát každý běžec

‚re ven a asi, ale přesto nechudnete? Stagnuje vaše fitness?

5 chýb, ktorých sa dopúšťame pri bežeckom tréningu5 chyb, které jsme se zavázali v běhu školení

Chyby při spuštění, zejména začátečníky. Vyhnout se jim, a běh se stává lží v srdci hmoty.

6 tipov, ako si neznechutiť behanie6 tipů, jak se motivovat je ke spuštění

Běh je koordinovaný pohyb s využitím nejvíce svalů těla.

Anketa Jak a kde nejčastěji cvičíte?

Sám doma. Sám nebo se svými přáteli ve fitness centru. Sám pod vedením trenéra. Preferuji skupinové cvičení pod vedením instruktora. Jsem využít služeb virtuální trenér. Je to různé podle toho, co mám právě chuť.

Celkem hlasovalo: 433

Napsat komentář