Jak by měl vypadat váš tréninkový plán v posilovně

Už jste se rozhodli v Novém roce začít trénovat? Vybrali jste posilovny jako místo, kde budete pěstovat své tělo a zdraví? Máme pro vás tip, jak by měl vypadat váš trénink.

V první řadě každé cvičení by mělo být individuální a respektovat aktuální situaci cvičiaceho. Další trénink by měl mít člověk s nadváhou, další člověk, který potřebuje k přibírání na váze. Školení by nemělo být příliš dlouhé. Optimální doba je 60 minut. Při sestavování tréninku byste měli vzít v úvahu, že není možné v jednu hodinu stejně všichni platit partiám těla.

Proto byste měli, v průběhu času, připravit několik školení, v němž by byly zahrnuty rekvalifikace a posílení celého těla. Cvičit pouze podle jednoho z tréninku si moc neprospeje a riskujete, že budete posilovat stejné části těla. Změňte svůj trénink nemění to od základů. Je to spíš o mírně upraví, výměnu některých cvičení, přidat nebo ubratie jednotlivých závaží, změna číselné řady.

Každopádně, váš trénink by se měl skládat ze 3 základních částí.

Strečink

Protažení svalů před cvičením je velmi důležité. A nejen v tělocvičně, ale v každé sportovní aktivity. Naťahovaním zabraňuje skracovaniu svalů, což se může projevit jako bolest v kloubech, väzoch a svalů. Bez poriadneho krok. linux kernel binární svalů můžete riskovat, že vás cvičení zraněno. Proklouznout ty by měly být zvláště těch částí těla, na které během tréninku nejvíce zaměřit.

Aerobní aktivity

Aeróbnou činnost rozohrejete tělo a svaly, čímž se připravují na posilování. Cílem této aktivity je zlepšit vytrvalost a schopnost těla. Také pozitivní melodie na srdce, krevní cévy a zvyšuje energii. V tréninku by se měli věnovat 10 až 15 minut. Dnes, posilovny nabízejí široký výběr strojů a příslušenství, které můžete použít pro vaše aerobní cvičení. Nejvíce populární jsou, například, běžící pás, stacionární kolo, steper.

Posílení

Posílení staví většina vašeho tréninku. Při posilování dochází výdej energie, nárůst svalové hmoty, zvýšení bazální metabolismus, a tím také ke zlepšení podmínek pro kontrolu hmotnosti. Proto je posílení tak efektivní. Fitness cvikmi rysujete určité části vašeho těla, jsou zaměřeny na. K dispozici máte různé stroje, nářadí a náčiní, které se v jeho cvičení, můžete využít. K dispozici je také širokou škálu zajímavých cvičení, pokud o nich nevíte, zeptejte se na radu instruktora.

Pokud jdete do posilovny poprvé, máme pro vás na konci pár užitečných tipů:

  • Zeptat váš fitness instruktora, pro radu o tom, jak používat stroje nebo jiné nástroje nebo náčiní v posilovně.
  • Pokud trpíte zdravotními problémy ,nebo máte určité zdravotní hendikepy, zdôverte na svého instruktora, že vzal v úvahu při přípravě školení. V opačném případě můžete více ublížit než pomoci.
  • Každé pořádné "fitness centrum by mělo mít k dispozici fitness instruktor, který vám pomůže a průvodce vás.
  • V případě, že se rozhodnete pro cvičení správně investovat, můžete si najmout instruktora. Za odměnu si, instruktor sestaví tréninkový plán pro vaše míry a trénovat pod jeho dohledem, co jste se naučili cvičit správně a bezpečně.

Napsat komentář