Jak často měnit tréninkový plán?

Velkou výhodou cvičení je, že si můžete vyzkoušet řadu cvičení a techniky. Tak zjistíte, co vás nejvíce baví, nebo co vám nejlépe bere.

Na jedné straně, že jste vděční, když se vám podaří vytvořit co nejlepší výcvik a nechcete, aby jej změnit. Na druhou stranu, víte, že řadu školení udržuje růst svalů. Nicméně, můžete dělat obojí. Základem je, že je testována školení zachovat. Provedete pouze jemné změny, buď to bude ve změně zatížení, počet opakování, nebo v pořadí cvičení. A teď máte nové cvičení, a to je vlastně ta stará se pouze malé změny.

Změny, které vám pomohou transformovat staré tréninkový plán pro "nové" Úhel pohybu

Mírné variace pracovní úhel svalu může způsobit významné rozdíly. Například, pokud děláte tlak vleže na mírně šikmé lavici, možná si myslíte, že si jen změnil úhel pohledu o pár stupňů, nicméně vaše prsní svaly, ty si "myslíš", že cvičíte úplně nové cvičení. Váš hrudník bude tak stimulovat novým způsobem, protože to bude předmětem různých kontrakciám, jak byly svaly používány. Vždy, když změníte šířku rukojeti, pozice nohou, sklon lavičky nebo vyměňte sestavu s účinkem proces cvikom na stroji, jste otevření svalom více možností pro růst.

Opakování a zátěže

Na šokovanie svaly, zkuste jednou za čas velmi těžké váhy. Udržujte opakování v rozmezí 3-5 a nezapomeňte, mezi sérii trochu více odpočinku. Druhá možnost je zatížení snížit a zvýšit počet opakování na 17-20. Změnit si osvěžit unavené tělo nižší zátěž vítá.

Pořadí cvičení

Změnit pořadí cvičení v teorie neprodukuje skutečnou změnu v tréninku, protože budete provádět stejné cvičení, a děláte stejný počet krát. Nicméně, změna pořadí cvičení, které změní způsob, jakým do vyčerpání svalu a stresuje je jinak. Například, pokud jste vždycky dělat jako první cvičení na záda zhyby na hrazdě, v další praxi, jsou rozhodně slabší. Příště zkuste jako první cvičení odcvičiť príťahy skvělé bary ve čtyři, a pak jít do zhyby na hrazdě.

Stále můžete útočit na ostatní změny tréninku bez změny základní kostru. Vývoj nových školení, vždy však mějte na paměti, že cvičení musí bavit.

Zdroj titulní fotografie: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Fitnes tréning, ktorý zvládnete aj domaKondiční trénink, který může zvládnout i doma

Připravili jsme pro vás kondiční trénink, na který budete potřebovat jen posilňovaciu lavice a činky.

Spevnite si celé telo tréningom na gymnastickej lopteSpevnite celé vaše tělo cvičení na gymnastickej míč

Cvičení s gymnastickými ohně pomáhá posílit svaly a naučit se správné pohybové návyky. Je vhodný pro každého.

Ako na pevný chrbát? stavte na extenzie chrbticeJako pevný zpět? Vsadit o prodloužení páteře

Prodloužení páteře představují izolované cvičení pro vzpriamovače páteře, což je velmi dobrý doplněk pro každou cvičiaceho, proto, pro pokročilé a začátečníky.

Napsat komentář