Jak cvičení na letní dovolenou?

Toto školení nebude trvat moc času a bude vás udrží v kondici.

Lidé, kteří po celý rok věrně dělat cvičení, mají často pocit, že během prázdnin můžete od cvičení k relaxaci. To by však nemělo tak být. Mentální odpočinek je jistě vhodné, ale měli byste to zkusit spojit také s tréninku, takže nemusíte ztrácet těžce vydělané výsledky.

Kromě toho, na dovolenou, je velmi obtížné dodržovat vyváženou stravu, a proto si cvičení může opravdu pomoci, aby se "pokazí".

Jak cvičit, když na dovolené není posilovny?

Není třeba zoufat, výkon může být velmi dobrý i při použití vlastního těla.

Příklad tréninku Dřepy

Položte si ruce vbok, nebo přes hrudník, a spustit dolů. Pohyb zastavit, když stehna jsou alespoň rovnoběžně s podlahou. Dávejte pozor, aby se kolena nesmí před špičky nohou. Podívejte se dopředu a udržet přírodní oblouk v dolní části zad. Z této pozice, s stehen a gluteálov tlačit paty do podlahy a vraťte se do výchozí polohy.

Reverzní skracovačky

Když čelí skracovačkách z důvodu lepší stability udržet paži nataženou na podlaze vedle těla. Zatímco spodní část zad zůstává pevně na podlaze, dvíhajte nohy až do pocitu mírného napětí v oblasti hýždí svaly. Návrat do výchozí pozice a opakujte.

Kliky

Toto je standardní klika, který v důsledku zvýšené zatížení na prsní svaly a přední část ramen, ujistěte se, že vzdálenost rukou byla o 15 až 25 cm větší, než je šířka vašich ramen. V průběhu cvičení držet lokty od těla.

Přejeďte dozadu

Výchozí pozice je ve svislé poloze, stojící s chodidlami umístěny paralelně na šířku kyčlí. Pro lepší celkovou stabilitu, dal ruce vbok. Váha těla zůstává po celou dobu provádění cviku ve středním, tedy pevně na obě nohy. Krok až na dlouhý krok s jednou nohou vzad, položte ji na špičku a pánev strhnout. Úhel v koleni by měl být 90 stupňů, což je velmi významný faktor. S hmotností v centru polohy těla pak nohu zpět. Že jsou v této fázi naprosto precítili posílit sedacího svalu stojnej nohy, tlačit se více do paty.

Zvedání opačné nohy a ruce

V této praxi, zájem o pozici "čtyři," tak na ruce a kolena. Z této pozice dvíhajte levou nohu a pravou ruku tak vysoko, jak můžete. Po dosažení horní hranice pohybu vraťte paže do výchozí polohy. Opakujte na opačné končetiny.

Zdroj: youtube.com

Cvičení provádět, po třech sériích a opakování přizpůsobit podle sebe, takže jsi cvičil pocit vyčerpání. Přestávky mezi sériemi se snaží udržet na minimální částku.

Léto a prázdniny, nebo dovolenou by neměl být důvod pro to, aby se rozloučili na cvičení a štíhlou postavu. K dispozici posilovny, není dostatečná omluva.

Zdroj fotografií: adidas.cs

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Je nevyhnutné počítať pri chudnutí kalórie?Je nutné počítat při hubnutí kalorií?

Je nutné, aby tyto hodnoty na potraviny, poctivě sledovat, zda je to jen reklamní tah?

Mám veľkú nadváhu. ako začať s cvičením?Jsem velmi obézní. Jak začít s cvičením?

Lidé, kteří trpí nadváhou nebo obezitou, by měli upravit své stravovací plán a začít s fyzickou aktivitou.

Aké cvičenie robiť, ak chcem stratiť tuk a vytvarovať postavu?Co cvičení dělat, když chci, aby ztratit tuk a formovat svou postavu?

Správná odpověď je a – skok přes lano.

Napsat komentář