Jak cvičení ve vodě, aby se cvičení efektivní?

Pokud v létě nechcete se potit v tělocvičně, vyzkoušet si můžete i cvičení ve vodě.

Hlavní výhody cvičení ve vodě ve srovnání s cvičením na suchu

  • snížená zátěž na klouby, uleví páteři, takže je velmi vhodný pro lidi s miernejšími onemocnění páteře nebo kloubů, a obézní lidé
  • odpor vody proti tělu vytváří přirozený tlak, čímž se nenásilne zvyšuje zatížení na svaly
  • voda se používá pro tělo jako podpora, tak prekrví svaly a dělá svou lymfu, což má pozitivní v boji s celulitidou
  • při protahování pod vodou je dokonale uvolňuje svalové napětí
  • rychle se rozvíjí svalovou sílu a vytrvalost
  • někdy psychické uvolnění

S jakou intenzitou a jak na cvičení

Pokud chcete dosáhnout viditelných výsledků, je třeba cvičit minimálně 50 minut 2-3 krát týdně. Během cvičení ve vodě by měla být dodržována stejně rezké tempem, jako kdyby jste byli fyzicky aktivní suché. Na rozdíl od cvičení v posilovně, nebo v tělocvičně, ale v bazénu pro srovnatelné zatížení vyšší srdeční frekvenci o deset procent nižší. Takže, pokud chcete dosáhnout fáze, ve které začíná tělo spalovat tuky, musíte trochu zabrat. Při aqua aerobiku jde hlavně o posílení kardiovaskulárního systému, použití může být různé pěnové činky nebo lahve, pouta na nohy, neoprenové rukavice s létající blanami a podobně, Pokud zařízení není k dispozici, vhodný výběr je pouze chůzi nebo běh ve vodě, boxovanie s rukama pod vodou, nebo alternativní vykopávanie nohy.

Nejlepší vodní cvičení

Vodní cvičení by měla být 28 až 30 stupňů. Pokud je větší než 33 stupňů, to zvyšuje zatížení na kardiovaskulární systém.

Zásady cvičení ve vodě

  • ve vodě nedoporučuji utrácet více než hodinu
  • před cvičením je vhodné se osprchovat vlažnou vodou
  • školení k zahájení dynamické strečingom a krátké 5-minut uplynutí zahrievacou fáze, pak následuje hlavní fáze přípravy zaměřené na udržení tepové frekvence na konci dělat statický strečink na uvolnění svalů
  • voda by v ideálním případě dosáhnout pro vaše ramena
  • během cvičení ve vodě je velmi důležité dodržovat pitný režim

Nicméně, pokud chcete, aby cvičení ve vodě použití pro hubnutí, a to nejen pro budování vytrvalosti nebo pro zábavu, měli byste myslet na vhodné stravovací režim. Ve vodě, ale jsou to kilo zhadzujú, ale pokud jste po hodině aqua aerobiku dopřát pizzu s ice cream, pokrok nezaznamenáte. Ale nejdůležitější věc je, že máte kladný vztah k vodě, a cítí k ní odpor. Tento základní předpoklad je, stačí, aby jste měli ze cvičení radost a odpovídající prospěch.

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Aqua jogging alebo zabehajte si vo vodeAqua jogging nebo zabehajte ve vodě

Aqua zumba, aqua aerobic, aqua-walking, aqua dance a další jsou důkazem toho, že pohyb ve vodě je velmi populární.

Ideálne cvičenie na horúce letoIdeální cvičení pro horké léto

Klasické plavání, nicméně, tam je rostoucí počet a nové typy aktivit ve vodě.

Ľudia, ktorí behajú žijú dlhšieLidé, kteří cvičení jsou šťastnější

I vy se někdy ptáte sami sebe, zda jste spokojeni?

Anketa To, co nejvíce chcete přečíst na našem portálu?

Články o cvičení a různé typy školení. Informace o dieta a zdravé hubnutí. Motivační tipy, příběhy lidí a fitness trenéři. Pozvánky na sportovní události.

Celkem hlasů: 189

Napsat komentář