Jak dosáhnout sexy a firmy tele cvičení

Velmi často se říká, že "to, co tele má tvoje matka, tak ty budeš mít ty."

Na rozdíl od zad, nohy nebo ramena, je velmi malé svalové skupiny, které do značné míry ovlivňují genetické predispozice. Samozřejmě, trénovat všechny svalové partie, a tele nemůže být výjimkou.

Jako praxe tele?

Tele je praxe jednokĺbovými izolované cvikmi, jako jsou:

Výpony ve stoje

Zdroj: youtube.com

Výpony v sedě

Zdroj: youtube.com

Oslie výpony

Zdroj: youtube.com

Výpony na legpresse

Zdroj: youtube.com

Počet opakování

Lýtka mají nejhustší svalovinu v celém těle. Největší podíl na nich mají vytrvalostne orientovaná svalová vlákna. Je proto optimální rozsah počtu opakování 15-25. Celkový čas, který by jim být poskytnuta v jedné sérii, by měla být maximálně jednu minutu. Cvičení si můžete vždy skončit s-held čerpadla v podobě výponov ve stoje, na podložku, s jednou nohou ve tři série 15 opakování.

Lýtkam věnovat alespoň dvakrát týdně. Na závěr, samozřejmě, nezapomeňte na strečink.

Zdroj foto: goodfon.su Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Útok na brucho. spaľujeme brušné tuky!Útok na břicho. Spaľujeme břišní tuk!

Poměrně málo lidí se může pochlubit krásně vypracované břicho. To zabere velmi hodně času a vyžaduje silnou vůli. Můžete dát na to?

Krátky anaeróbny tréning na spaľovanie tukovKrátké anaerobní trénink pro spalování tuků

Velmi dobrá volba pro spalování tuků je kromě správné stravy a zařazení dobrý anaerobní cvičení.

Cvičenie na rebrinách nie je žiadne retro. dajte si do tela s naším plánom!Cvičení rebrinách nemáme žádné retro. Dejte si do těla s naší plán!

Možností, jak se integrovat rebriny k jejich sportovní činnosti, existuje mnoho. Můžete je použít pro protahování, posilování nebo gymnastika.

Napsat komentář