Jaký druh cvičení zvolit pro hubnutí?

Dokonce i začátečníci mohou dát řádně do těla. Jak objednat fitness trenér Radoslav Cabúk.

Ujistěte se, že váš puls

Pokud začnete s cvičením, protože chcete zhubnout, měli byste být váš trénink efektivnější tím, že péči o pulzovú frekvenci školení. Správnou vaginální frekvence vám pomůže mnohem lépe spalovat tuky, nebo k rozvoji kondice. "Ti, kteří začínají s cvičením a stále ještě nemáte velmi dobrou úroveň fyzické kondice, by měla začít v první řadě, chůze v rychlejším tempu. Od začátku jejich puls, by se měl zvýšit nad hranici 55 % maximální pulzovej frekvence (MPF)," vysvětluje trenér Radoslav Cabúk.

Výpočet MPF

Radoslav radí, že MPF můžeme přibližně vypočítat sami. Číslo, které nám vyjde, můžeme pak přizpůsobit jejich školení. "Jak jsme již řekl, že začátečník by se měl tep překročit hranici 55 až 65 % z MPF. Ten se vypočítá tak, že od čísla 220 odečíst věk a vynásobte výsledné číslo se násobí počtem 0,55. To je začátečník, například 40 let, bude počet takto: (220 – 40) x 0,55= 99. Číslo 99 představuje impuls pro jed, minutu, který by měl následovat," vysvětluje Radoslav. Když srdeční frekvence klesne pod 99, takže je vzdělávání nedostatečné.

Buďte opatrní, že nechcete překročit vaše schopnosti

"Na začátku si dávejte pozor na to, aby vám vaginální frekvence nevyskočila moc vysoko, nad 80 % MPF, a další. První trochu srdce, zmocnit a až pak jsem ji doporučit také další triky, jak efektivněji spalovat tukové zásoby. Pozor na otřesy, které by bylo příliš mnoho, že zaťažili kolena a páteř," varuje Radoslav.

Jaký druh cvičení si vybrat, i když jsem začátečník

Kromě rychlé chůze Radoslav navrhuje také stacionární nebo pravidelné kolo. "Pěší a cyklistické jsou velmi dobré alternativy. Pokud nechodíte do fitnescentra, jak to je vhodné pro cyklistiku venku na čerstvém vzduchu. Pokud máte chuť a příležitost, zajeďte do blízkého fitka, kde můžete použít eliptický či veslovací trenažér. Vhodnou aktivitou je plavání," říká Radoslav.

Jak začít, když mám velkou nadváhu

Ani v tomto případě to nevzdávejte. Upravit svůj jídelníček a začít pomalu s ohledem na výše uvedené sporty, které jsou vhodné i pro začátečníky. V případě větší nadváhy Radoslav radí, že takový cvičenec se zabránilo další otřesy, které nejsou dobře na páteř a klouby. To nastane zejména, když běží a skočí na švihadle.

Nezapomeňte na posílení

Kromě kardia, měli byste pravidelně věnovat pozornost k silovému tréninku. Kromě funkční trénink a cvičení s vlastní vahou, můžete se více zaměřit na jejich problematické partie. Pokud mezi ně patří bříško, oceníte cvičebnú nástroj Gymbit Wonder Core Smart. Posilovat břišní svaly v jednodušším způsobem s revolučním posilovačem, který se zaměří na všechny svaly tělesného jádra. Důkladně procvičit horní, střední, spodní a boční břišní svaly a dosáhnout skvělých výsledků.

Evelyn gymZdroj: liveactive.cs

Nenechte si ujít, nebo HIIT

Intervalový trénink – HIIT spočívá v pořadí vyšší a nižší intenzitu pohybu. To je velmi účinné při spalování tuků. Radoslav nám radí nebo to cvičení od cvičení plán neměl chybět. "V každém případě, tam je už trochu rozhýbete a vytrénujete, zkuste spustit intervalovým tréninkem. Má mnohem lepší hormonální odezvu a tělo bude spalovat tukové zásoby, a to i po jeho dokončení. Na začátku jsem doporučuji vám změnit například rychlá chůze po rovině, chůze do kopce, otáčky na kole nebo, pokud chcete a máte možnost, můžete také zkusit boxovanie do mechu," radí Radoslav z Realfit.en.

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Swing je účinný aj na odbúranie tukuHoupačka je také účinný pro spalování tuků

Toto je velmi účinné cvičení, které je v současné době stále na výslnie.

Čo by ste mali vedieť o makroživinách, ak chcete redukovať tuk?Co byste měli vědět o makroživinách, pokud chcete redukovat tuk?

"Zdravé" potraviny s nízkým obsahem tuku jsou často účtovány cukru, a nadměrný příjem cukru je jedním z hlavních faktorů vzniku tuku faldíkov.

Dievčatá, hiit budete milovať. povieme vám, prečoHolky, HIIT budete milovat. Řekneme vám proč

Jedním z důvodů je úspora času, protože vysoce intenzivní intervalový trénink může být s rozcvičkou zvládnout za 30 minut.

Napsat komentář