Jak jste chudnutím nespomaliť metabolismus

Na internetu, v časopisech, v televizi, najdete mnoho zaručené tipy a triky na to, jak "zhubnout do plavek", jak zhubnout za týden "jen 5 kilo" a nesmyslné "triky" z hollywoodských hvězd, jak si udržet štíhlou linii. Výsledkem však je většinou opačný efekt. Jak tento začarovaný kruh lze vyhnout?

Ani Řím národní denně

Pokud chcete, aby se tuku zbavit trvale, můžete jen zapomenout na dva – tři týden diety s extrémným tím, že sníží příjem energie, který jen tak spomalíte metabolismus a ztratíte velkou část svalové hmoty. Co když se vrátíte k normální stravě efekt dobře známý JOJO efekt. Zdravé hubnutí, která je spojena se ztrátou tuku a nabratím svalové tkáně je dlouhodobý proces a vyžaduje změnu celkového životního stylu.

Strava je základ

Pokud si myslíte, že nejdůležitější věc je, aby si vše "odmakať" ve fitness centru, jste na omylu. Až 70 % úspěchu závisí na množství, složení, pravidelnost a kvalitu svého jídelníčku. Zbývajících 30 % je závislá na konvoj a obtížnost cvičení. A to platí nejen pro snížení hmotnosti, ale i když zdravé, že obteined hodně na váze. Asi nejdůležitější je jíst pravidelně, menší porce jídla v 5 -6 porciách za den a hlavně nevynechávať jídla. Když, jak se zbavit tuku jíst sacharidové jídla většinou v dopoledních hodinách. Zjistěte, která jídla jsou bílkoviny, které sacharidové a které obsahují převážně tuky.

Denní příjem hořák

Od začátku je téměř nutností, aby si jídlo vážit, později hmotnosti již můžete také odhadnout. Pro snížení hmotnosti, kdy rozumný krok by měl být živiny v poměru 45% sacharidů, 35% bílkovin a 20% tuků. Váš příjem kalorií závisí na metabolismus, jejichž hodnoty vypočítáte takto :

ŽENY

  • 18 – 30 let [(0,062 x hmotnost v kg) + 2,036] x 1000
  • 30 – 60 let [(0,034 x hmotnost v kg) + 3,538] x 1000
  • více než 60 let [(0,038 x hmotnost v kg) + 2,755] x 1000

 

MUŽI

  • 18 – 30 let [(0,063 x hmotnost v kg) + 2,896] x 1000
  • 30 – 60 let [(0,048 x hmotnost v kg) + 3,653] x 1000
  • více než 60 let [(0,049 x hmotnost v kg) + 2,459] x 1000

 

Výsledné číslo vyjde v obou kilojoulů, a představuje energetické hodnoty, které vaše tělo za den spotřebuje. Výsledné číslo musí být přidány energetická hodnota fyzické aktivity – to znamená, že to, co spálit, jako ve fitku. Číslo, které vidíte na kalkulačce je vaši celodenní spotřebu energie, a tak by měl být váš příjem.

Pokud chcete zhubnout, platí základní pravidlo, že výdaje musí být vyšší než příjem, tím nižší je proto energetický příjem o 2000 kj a 4000 kj za den. V závislosti na tom, co vaše energetické výdaje a jak rychle chcete zhubnout.

"Musím zhubnout pouze z břicha…"

Ať budete dělat cokoliv, lokálně se hubnout prostě není. Lokálně hubnutí, můžete dosáhnout pouze liposukce. Bohužel, většina začne hubnout z končetin. Samozřejmě prsa, protože se skládají převážně z tukové tkáně. Mnoho, zejména mladých dívek, ve snaze shodit "faldíky" na břiše nebo bocích testovány již zmíněné krátkodobé diety, aby se jim do budoucna zajistí právo tak, zdeformovanie znaky. Výsledkem je, že celkový design pak připomíná záchodového pavouka – kulaté bříško a nepřiměřené končetiny. Proto, aby se dosáhlo příjemné s symetrické znaky, je nutné, aby zhubnout, s trpělivostí a začlenit vhodné fyzické aktivity.

I když se léto blíží a plavková sezóna je téměř spuštěn a všechny nechtěné liber už zbavit tohoto roku, zřejmě nemáte, změna životního stylu, ne zpoždění, nebo na pozdější dobu. Po celý rok zde je znovu léto a aqua parky jsou otevřené po celý rok.

Napsat komentář