Jak nahradit židle pro fitloptu

Výměna židle pro fitloptu může mít mnoho výhod, ale také nevýhody. Od fitlopta představuje nestabilní plošinu, na ní sedět, aby se zapojily všechny svaly na zádech. Tato skutečnost představuje sílu v krátkodobém měřítku, ale pokud je to s posezením preženie hned od začátku, může zase zranit ještě víc, než když sedí na židli.

Jak dlouho sedávať na fitlopte

Zpočátku je vhodné změnit fitloptu a klasické židle po hodině. Po dlouhé době, kdy svaly na zadní spevnejú, je možné intervaly na fitlopte prodloužena. Ale měla jít ještě o intervalech, protože zatímco sedí na míči, na to, stále cvičí, a tělo samozřejmě potřebuje po cvičení a v klidu.

Základní jednoduchá cvičení na fitlopte

Jde o cvičení, které bude trvat jen pár minut denně, ale zaručeně vás spevnia svaly na zádech a vzpružia vaší páteře. Do praxe by měl být schopen každý den.

Doporučujeme vám, abyste přečtěte si: Jak používat fitloptu procvičit celé tělo

Ukloňte hlavu na stranu

Sedět na fitloptu. Pravá dlaň, místo na levé straně hlavy a zakloňte, aby to právo. Mírně zatlačte hlavu do dlaně. Po 15 vteřinách, uvolněte se, vyměňte ruce a tlačit na druhou stranu. Opakujte 5 krát.

Zvedání ruce a nohy

Lehnout trupu, nebo žaludek fitloptu. Tipy jsou opreté na podložku. Pokud nejste schopni udržet rovnováhu, můžete si pomoci, opretím stehna na fitloptu. První dýchat. Pak s výdychom zvedněte a tlačte od těla a zároveň pravou ruku a levou nohu, dokud jsou v paralelní pozici s fitloptou. To platí také pro oblast krční páteře. Rutinní sledovat střídavě ve třech sériích z osmi opakováních.

Doporučujeme čtení: 5 tipů, jak trénovat doma

Předklon

Sedět na fitloptu, predkloňte, vedoucí špetka kolena a ruce mohou uchopit kotníky. Zotrvajte v této poloze po dobu 15 sekund. Pak vystrite s rozpaženými rukama. Cvičení opakujte 15 krát.

Hyperextenzie na fitlopte

Lehněte si pohodlně na fitloptu břicho dolů. Ruku si dal pod přední. Podstata tréninku spočívá v pravidelné vyzvedávání trupu několik centimetrů nad míč. Ujistěte se, že správné dýchání, které je zásadní pro účinnost cvičení. Při zvedání trupu vydychujte, ve sjezdech nadychujte. Opakujte desetkrát ve třech sériích.

Fitlopta je velmi dobrá praxe pomoci a správném používání vám bude vždy přinášet jen pozitiva.

Napsat komentář