Jak posílit a rozvíjet štíhlé stehna

Trénink stehen patří k nejtěžším, protože se jedná o poměrně náročné cvičení vzhledem k zapojení velkého počtu svalových skupin.

Kromě toho, často ženy bojovat, že po těžkém tréninku stehen budou mít problémy s obliekaním oblíbené plátěné kalhoty. Takové obavy jsou však zcela zbytečné! Naopak, díky trénink stehen získat pěkné tónovaný nohy, nebo nechceš, aby pod kalhoty udělal skrýt.

Fitness cvičení

Kondiční trénink je mírně odlišný od pravidelné cvičení, hlavně proto, že to používá non-tradiční cvičení a zvýšit frekvenci na požadovanou úroveň. Můžeme říci, že to je více pokročilé odborné přípravy, jako jsou společné školení. Po něm však zadání endorfiny, které vám potvrdí, že práce stála za to. Další pozitivní efekt vytrvalostní cvičení je úbytek svalové hmoty, zpevnění a tvarování těla, k přírodní sportovní forma.

Nejlepší cvičení pro zlepšení kondice stehenných svalů Skákání Zvedáky

Rutina je kombinací pohybů rukou a nohou. Ze základního postoje s nohama u sebe a pripaženými ruce poskokom rozkročíte, natažené ruce, zvedl je nad rozpaženie přes hlavu a vrátit se do své původní postoje.

Doporučuji provádět cvičení pyramídovo v časových intervalech 30 sekund, 45 sekund, 60 sekund, každý se snaží zvládnout co nejvíce poskokov.

Kačacia chůze

To je velmi jednoduché cvičení, které je známé jako kačacia chůzi. Technika provedení cvičení je velmi jednoduché: udělat dřep/podrep, ruce predpažte (pomůže udržet lepší stabilitu) a v podřepu/ohnutá kolena chodit předepsanou dobu.

Doporučuji provádět cvičení po dobu 20 sekund ve třech dávkách.

Dřep s výskokom

Když drepoch s výskokom postupujte podle stejných kroků jako v jednoduché podřepu. Rozkročte na šířku ramen, ruce si dejte za hlavu, lokty tlačit zpět. Udělat hluboký dřep, kolena mohou přesahovat přes špičky nohou, ale jen mírně, v každé krajní poloze chvíli zotrvajte. Při vstávání z dřepu se odrazte a pohyb end poskokom.

Proveďte 3 série časových intervalech, 30 sekund, 45 sekund, 60 sekund, každý se snaží zvládnout, jak mnoho opakování.

Přejeďte s výskokom

Start v výpade levé noze. Skočit rovnou nahoru a ve vzduchu vystriedajte nohy. Měkce přistát do výpadu na pravou nohu. Ihned po dopadu se odrazte k dalšímu výskoku.

Proveďte 3 série časových intervalech, 30 sekund, 45 sekund, 60 sekund, každý se snaží zvládnout, jak mnoho opakování.

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

5 najúčinnejších cvikov na stehná5 nejúčinnějších cvičení pro stehna

Jistě každý by chtěl mít hezký stehna.

Ako si vypracovať štíhle stehnáJak si vytvořit štíhlá stehna?

Hezké nohy nejsou jediný způsob, to by mělo být dost, aby se praxe.

5 cvikov pre sexi pozadie5 cviků pro sexy pozadí

Je pravda, že dřep je král všech cviků, který úžasně tvaruje zadeček, ale…

Napsat komentář