Jak posílit břicho komplexně?

S posilováním břicha určitě jste se setkali. Nicméně, kromě izolované cviky (skracovačky, reverzní skracovačky) může být posílena s komplexní cvičení.

Komplexní cvičení

V tomto typu cvičení není zapojen pouze jednu svalovou skupinu, ale více najednou. To zahrnuje, například, cvičení, jako prkna, angličáky, kliky, kettlebel větrný mlýn a další.

Jak to funguje?

Lidské tělo funguje jako komplexní bytost v sobě, když zcela přirozené aktivity (chůze, jogging, plavání, úklid…). Když se tyto činnosti mají na pohybu podílí velkou skupinu svalů. Jako takové aktivitě tělo přirozené, jistě bude velmi efektivní. Další výhodou je, že během takové cvičení vám jen váha vašeho těla, a tak můžete cvičit kdykoliv doma.

Komplexní cvičení, což je dost, aby zapojit svaly břicha Prkno

Lehněte si na zem tváří k zemi. Lokty pokrčte do pravého úhlu a váhu těla na předloktí a špičky nohou. Pánev držte mírně podsadenú tak, že máte rovná záda. Vaše tělo musí tvořit přímou linii od hlavy až k pätám. Toto umístění se bude snažit udržet co nejdelší dobu.

plank

Angličáky

Kľuk, dřep a výskok, kľuk, dřep a výskok. Tato kombinace pohybů představuje angličák. Kromě břišní svaly, to se zapojit mnoho různých svalových skupin a také precvičíte váš kardiovaskulární systém. To urychlí váš metabolismus a zlepší spalování tuků.

Roznožovanie a unožovanie v vzpore

Dát do polohy vzporu a střídavě unožujte a prinožujte poskakování. Proveďte 3 série 12 až 15 opakování.

Břišní svaly lze trénovat pomocí kľukov. V jejich provedení můžete použít Gymbit Wonder Core, která vám poskytne mnohem lepší zapojení používané svaly – samozřejmě, i ty s žaludkem.

Provádět kľukov pomocí Gymbit Wonder Core

Do výchozí polohy se skládá z příjemce podpory může být oblečen leží tak, že ruce jsou o něco méně širší, než vaše ramena. Tělo je rovné, zpevněné a prsty rukou směřují dopředu. Pohyb snižuje tělo se zastaví v okamžiku, kdy prsa jemně dotknout podložky. V tuto chvíli přichází fáze návratu do výchozí polohy. Nečekejte v dolní poloze a dynamická práce paží se vraťte do výchozí polohy. Re-move top je dokončena v okamžiku, kdy lokty zase přešel. Po krátké přestávce následuje další opakování. Pod hrudníku udržet umístěny Gymbit Wonder Core. Proveďte 3 série 12 až 15 opakování.

Některé z těchto cvičení, a mnoho dalších cvičení na břicho s pomocí Gymbit Wonder Core najdete také ve videu:

Zdroj: youtube.com

Zdroj: PR

Zdroj foto: goodfon.su

Napsat komentář