Jak se dostat do formy poté, co v létě, když jsme se cvičení flákali

Je důležité, aby nepanikáriť. Žádné hladovky vám rozhodně nepomohou.

Na dovolenou, obvykle budete konzumovat potraviny s různým podílem soli a koření doma, což má vliv na vázání vody v těle a pro metabolismus. Kromě toho, pláž je velmi, velmi obtížné dodržovat správný pitný režim, a pokud tělo nemá dostatek vody, tak okamžitě jednoduše: je-li.

Obvykle, tento problém řeší po pár dnech po návratu zpět k vyvážené stravě a tréninku.

Úprava stravy po létě

Jak jsem se zmínil výše, zapomeňte na drastické diety. Jistě, nicméně, měli byste zvýšit příjem potravin s vysokým podílem vody (zelenina, ovoce). Kromě ovoce a zeleniny zde mohou také obsahovat tzv. přídavek. Přídavek představují potraviny, které dodávají tělu dostatečné, ale ne nadměrné množství energie, které zná tělo dokonale spotřebovat a neukládá ji formou podkožního tuku. Důležité je, samozřejmě, také správnou úpravu potravin. Doporučuji, vaření, dušení, restovanie, pečení a grilování.

  • Látky, které patří mezi zlepšující přípravek: ovoce, zelenina, maso, ryby, vejce, mléko a mléčné výrobky, voda, tofu.

Školení po létě

Během letních, ale i podzimních měsících, to je velmi vhodné trénovat ráno. Školení by mělo rozhodně být intenzivní, ale ne dlouho. V tomto případě, to je velmi vhodnou volbou tabata trénink. Tohle je jen 4-minutové cvičení, které vám jistě zajistí pozitivní výsledky.

Jak to funguje tabata

Tabata je kombinace aktivní a zbytek fáze cvičení. Při tomto cvičení je velmi důležité, aby cvičení během aktivní fáze opravdu na maximum! Aktivní fáze trvá 20 sekund a odpočinek 10 sekund (v této fázi se snaží co nejvíce vydýchať). Velmi vhodnou volbou cvičení v tomto cvičení jako jumping jack, angličák, dřep s výskokom, ale můžete cvičit něco, co jste právě chuť.

Díky těmto změnám, měli byste po dovolené se měl vrátit do formy ve velmi krátkém čase.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Tréning na doma na zadok a stehnáTrénink doma na hýždích a stehnech

Pokud chcete mít pěkný zadek a stehna, to může být dosaženo, a to i bez návštěvy posilovny.

7 dôvodov, prečo nechudneme podľa predstáv7 důvodů, proč nechudneme podle nápadů

Čím dříve se dostanete ven z tuku v oblasti míč, tím dříve můžete pustit z hlavy obavy z onemocnění, jako je rakovina, srdeční problémy a další.

Máme ďalší dôkaz, že váha je len číslo!Máme další důkaz, že váha je jen číslo!

Romanka je dobrým příkladem toho, že hmotnost je v hubnutí irelevantní tvaru těla a získala cenné svalové hmoty, a to i při hubnutí tak výrazný nebyl.

Napsat komentář