Jak se dostat sexy ruce do košile tak rychle, jak je to možné?

Pokud si myslíte, že nemusíte mít tónovaný zbraně, stále máte spoustu času. Ale důležité je začít a vytrvat.

Pokud jste si to, takže výsledky jsou zaručeny

Velmi velké a velmi častým problémem je, že většina žen vigourless spodní část paže. Důvodem je vysoký podíl tuku na dlouhou hlavu tricepsu. Vzhledem k tomu, tuk se nemění přímo na sval, hraje zde velmi důležitou roli pro zařazení aerobního tréninku, a, samozřejmě, jíst pravdu.

Správné stravování

V každé z vysoce kvalitní strava by měla obsahovat všechny makroživiny: bílkoviny, sacharidy a tuky, a, samozřejmě, a stopových prvků: vitamíny a minerály. Jíst byste měli mít alespoň 5-krát za den. Z jídelníčku, rozhodně byste být vyloučeny jednoduchých sacharidů a zvýšit příjem zeleniny a dostatek vody.

Aerobní trénink

Toto školení může provádět jakýkoliv styl. Základem je, že se budete bavit dělat to a myslíš, že by mohli. Například, můžete použít stacionární kolo, stepper, a tak Jednou z možností je také jízda na kole venku nebo bruslení, atd., Snažte se dostat do takové tempo, že jste se potili, ale stále ještě není tak zadýchaní, že byste měli problémy s řečí.

Cvičení pro horní části paží Upažovanie

Uchopte činky nebo lahve s vodou do rukou stoje mírně rozkročmo. S výdychom obě ruce upažujte do stran. S nádechem opět pripažte, ale ruka nikdy úplně neumožňují. Dělat cvičení alespoň do bodu, kde si ruce začne lehce hořet.

Príťahy k bradě

Postavte se s mírně pokrčenými koleny a neprehýbajte v bocích. V každé ruce, vezměte činku nebo láhev s vodou. Ruce mějte volně před tělem a pak oběma rukama pomalu zvedněte i s nákladem až do výšky ramen. Lokty byly natažené. Číslo události – střelby svaly.

Bicepsové tah s jednoručkami

Pokud doma činky, neváhejte použít lahve s vodou. S výdychom utáhněte předloktí bez pohybu loktů vpřed nebo vzad a s nádechem opět uvolnit. Dělat cvičení až do okamžiku, kdy biceps začíná trochu bolet.

Tricepsové kliky

Najít podporu v dlaních, na židli nebo na postel tak, že prsty rukou ukazující na vaše pätám. Zadek sklouznout dopředu nad zemí a chodidla nechte na podložce. S výdychom krčte lokty a približujte zadek k zemi, s nádechem se vraťte do výchozí polohy. Opět, opakujte, dokud se svaly začnou hořet hodně.

Mrtvice z předloktí do páky

Začněte v pozici ženského knoflík s rukama na šířku ramen. V pozici pod vámi, tak, že můžete snížit na jedné straně, a opriete předloktí. Pak tlačit zpět do výchozí polohy. Dělat cvičení plynně číslo popravčí svalů.

Všechny výše uvedené cvičení, dělat tři dávky. Před tréninkem, vždy pamatujte na dostatečně zahřát dynamické strečingom a po tréninku správné, táhnout, podpořit rychlé uzdravení a aby se zabránilo bolesti.

Zdroj foto: flickr.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Úklony do strán ako cesta ku kockám na bruchu?Úklony do stran cvičit šikmé břišní svaly

Komplexní cvičení pro břišní svaly, to je nejlepší kombinovat skracovačky, reverzní skracovačky a konečně úklony do stran.

Ako si vypracovať štíhle stehnáJak si vytvořit štíhlá stehna?

Chcete vyvinut a štíhlé nohy? Vadí trasúce stehen? Musíte opravdu opřít.

Chudneme bez strojov a činiekChudneme, aniž stroje a činky

Účinný typ cvičení, jak zlepšit zdraví a zvýšit sílu, které můžete provádět doma i venku, je kruhový trénink.

Napsat komentář