Jak si dobře zacvičit, i když jsem opravdu nechtěl?

V tréninku by měla být především cvičení, které precvičíte maximální komplex svalů, které mohou být začleněny do 4 minut tabaty.

Určitě se to už stalo každému z vás – nechtěli byste cvičení. Důvodů může být hodně, ale je důležité s takovou negativní pocit se naučit bojovat. V první řadě si musíme uvědomit, že v praxi budete mít vždy s potěšením. Jinak to bude jen zabitý čas a trénink máte téměř žádná pozitiva.

Jako namotivovať do vysoce kvalitní odborné přípravy

Pokud se vám přihodit to, aby cvičení, je důležité si uvědomit, že pohyb může jen prospět. Nedefinujte to je stále pouze ve formě "to mi pomáhá zhubnout" nebo "to mi pomáhá získat svaly", ale "pomáhá mi to vyčistit si hlavu". Školení neberte jako nutnost, ale spíše jako lék, radost, klid. V průběhu a dokonce i po cvičení se uvolňují další hormony, které vám pomohou odvrátit se od negativních myšlenek a přeměnit na pozitivní.

Proč cvičení, i když nechcete?

Cvičení je téměř ideální pro nastavení těle ke zvýšené tvorbě endorfinů, zejména beta-endorfínu. On je jeden z nejlepších receptů na tom, jak zahnat stres a nepohodlí. Pokud budete trénovat s nižší intenzitou, hladina kortizolu klesá. Kortizol je stresový hormon, který inhibuje produkci beta-endorfinů. Naopak, pokud se posilňujete těžké, kortizol klesá a beta-endorfinů, rychle roste. A je to díky beta-endorfínom může tělo lépe obrniť na stres a zlepší náladu.

Jako odcvičiť rychlý a přesto efektivní?

Opravdu rychlá cvičení je tabata trénink. To trvá jen 4 minuty, ale to je velmi efektivní. To se skládá z 8 cyklů:

  • 1 .aktivní fáze – 20 sekund
  • 2. pasivní fáze – 10 sekund
  • 3. aktivní fáze – 20 sekund
  • 4. pasivní fáze – 10 sekund
  • 5. aktivní fáze – 20 sekund
  • 6. pasivní fáze – 10 sekund
  • 7. aktivní fáze – 20 sekund
  • 8. pasivní fáze – 10 sekund

Během aktivní fáze, že se snaží trénovat rutinu v maximální možné intenzitě 20 sekund a pak 10 sekund odpočinku.

Příklad trénink tabaty

V tréninku by měla být především cvičení, které precvičíte maximální komplex svalů. Například:

  • 1. cvičení – dřep s výskokom
  • 2. cvičení – prkno
  • 3. cvičení – skákající panák
  • 4. cvičení – skracovačky s zvedání nohy

Opakovat všechny čtyři cvičení ještě jednou.

Nicméně, pokud již v den, opravdu cítit velmi špatně a myslíte si, že v každém případě, že nejste schopni přesvědčit na tréninku, tak mu to klouzat. Ale jen jeden den! Více v žádném případě, to už by se nestalo vyhováranie.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Stres sa ukladá v krčnej chrbtici. cviky, ktorými ju uvoľníteStres je uložen v oblasti krční páteře. Cvičení, které uvolnit

Bolest v oblasti krční páteře se vyskytují nejčastěji výsledkem je, že sval dostane do spazmu.

pole danceVIDEO: Pole dance – elegance, což je velké množství jeskyně driny

Pole dance je sport a umění v jednom, a to může dělat každý bez ohledu na pohlaví, věk nebo váhu. To může dokonce pomoci v dolní části páteře.

Účinné cviky, ktoré celulitídu zničia raz a navždyEfektivní cvičení, které bude celulitidy zničit jednou a pro všechny

Celulitida "obtěžuje" hodně žen. Velmi dobrou zprávou však je, že to může být bojoval. Je nutné změnit stravovací návyky, začít cvičit a mít silnou vůli.

Napsat komentář