Jak spálit tuky aeróbnymi cvičení

Pokud máte po svátcích pár kilo navíc, tam je způsob, jak dosáhnout efektivní spalování tuků a zároveň pro vás se pohybovat pouze v mírné intenzitě. Tento typ tréninku se nazývá aerobní.

Jak to funguje?

Když trénink v mírné intenzitě, a tak udržovat tepovou frekvenci v rozmezí 120 až 140 tepů za minutu, svaly stále dokáže energii generovat pro prítomností kyslíku. To znamená, že tělo nepotřebuje energii k získání nejrychlejší možnou cestou, tedy ze sacharidů nebo svalů, ale má spoustu času na spotřebu tukových zásob. Takže, pokud budete cvičit aerobní alespoň 30-45 minut pětkrát týdně, takže si můžete vytvořit z vašeho těla efektivní stroj pro spalování tuků.

Jaké sportovní aktivity jsou mezi aerobní?

Mezi aerobní aktivity patří cyklistika, běh, chůze, inline bruslení a dalších sportů, které zahrnují hlavně nohy a po delší dobu.

Sledovat vaše tepová frekvence během tréninku

Pokud jste se snaží spálit co nejvíce tuku během tréninku, zkuste sledovat vaše tepová frekvence. Udržet to v pásmu 120 až 140 tepů za minutu, což je spalování tuků nejúčinnější. Sledovat tahy můžete koupit hodinky s touto funkcí, tzv. športtestery. Nebo můžete jednoduše přiložte na krk nebo na zápěstí dvěma prsty a počítat beaty pro deset sekund a vynásobit šesti. Pokud překročíte stanovenou hodnotu, se snaží získat zpět, a to buď snížením nebo zvýšením tempo činnosti.

Spojení aerobní aktivity s anaerobní

Hlavní nevýhodou aerobní cvičení je, že spalování tuků probíhá pouze během tréninku. Proto je velmi vhodné před aerobní aktivity zahrnují anaerobní (silový trénink). Když anaeróbnom školení, i když tam je žádné pálení tuků (tělo spaluje převážně sacharidy), ale tělo spaluje přebytečné tuky i 36 hodin po tréninku, protože obnovuje spotřebované zásoby glykogenu ve svalech a v játrech. Když tedy tyto dvě činnosti odkaz, dostanete nejúčinnější způsob, jak spalování tuků, protože budete spalovat jak v průběhu tréninku, a to i dlouho po něm.

Pro spalování tuku, nicméně, to není dost na to cvičení, je velmi důležité a správné stravování. Proto je nutné co nejdříve zapomenout na slavnostní jídlo a vrátit se, nebo začít s zdravé výživy.

Doporučujeme, abyste si přečetli: Tabata trénink pro ty, kteří bojují s časem

Napsat komentář