Jak správně udělat klasický sed-schválen snadněji?

Sed-schválen snadněji patří mezi nejoblíbenější cvičení pro břicha, ale to je jistě ne nejvíce efektivní.

Nicméně, to je velmi pokročilý výkon, což je vzhledem k tomu, že na první pohled vypadá jednoduše. Je však pouze na první výskyt. Pokud to je když to uděláte správně, bude mnohem náročnější a samozřejmě i účinnější.

Dobrá technika praxe

Při tomto cviku je velmi důležitá technika. Pokud se nebudete řídit, můžete vážně ohrozit vaše záda. Základní principy dobrou techniku, jsou:

  • Zásadně byste měli cvičení, cvičení na rovné zemi, na měkký polštář.
  • Ruce by měly být na stejné úrovni, jako je hlava, a že se jí nemůže dotknout. V každém případě byste neměli mít na hlavu a vytáhnout si hlavu. Tento namáhate krční páteře, což může vést ke zranění. Pamatujte si, že vám cvičení břicha, a tak zátěž, kterou musí cítit právě břišní svaly.
  • Rutinní sledovat kontrolovane a pomalu – soustřeďte se na napětí břišních svalů a provádění správné techniky. Vyhnout se náhlé a rychlé pohyby.
  • Důležitou roli má samozřejmě také správné dýchání. Nadychujte, když jste pohybující se dolů a při pohybu nahoru vydychujte.
  • Nezvedejte příliš vysoko. Pamatujte si, že budete chtít vzít spoustu břicho a zvedněte si jen tolik, kolik je nutné. Vaše boky, takže dolní části zad, měli byste se zvednout, a hlava nepredkláňať přední. Přesuňte pouze horní část těla a hlavu držte stále ve stejné poloze.
  • Nikdy nezachytávajte žádné nohy. Uděláte i když více opakování, ale to je jen díky tomu, že klade pomocné svaly, co by vaším cílem není být.

V této praxi, to není důležitý počet opakování, ale správnou techniku cviku. Takže dělat tolik opakování, kolik jste vládať v dokonalé provedení a ve čtyřech velikostech!

Už jste si zkoušel? Pokud ano, určitě jste si všimli, že sed-schválen snadněji, jaká technika je mnohem náročnější, ale také efektivnější. Výše uvedené principy mohou správně držet a rutinní praxi pouze podle nich. Vaše záda nebude preťažovaný a břišní svaly, naopak, je dostatečně nabitá.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Príťahy kolien v sedePríťahy kolena v sedě

Vyvinuté břišní svaly, vytvořit pozitivní závěrečný dojem z celého těla.

Cvik horolezec aktivuje aj svaly stredu telaCvičení horolezec a aktivuje svaly středu těla

Toto cvičení je velmi efektivní, protože to zapojuje téměř všechny svaly.

Úklony do strán ako cesta ku kockám na bruchu?Úklony do stran cvičit šikmé břišní svaly

Komplexní cvičení pro břišní svaly, to je nejlepší kombinovat skracovačky, reverzní skracovačky a konečně úklony do stran.

Napsat komentář