Jak spustit více a rychleji? Tipy pro začátečníky

Pokud už jste venku a asi na nějakou dobu, je nutné, aby délka run, prodloužit, nebo urychlit.

Začátečníci by měli s během začít s, aby se odpojit. Jog ve střední intenzity, nebo disk se systémem tzv. "talk test". Proto běžet v takovém tempu, že prokázal, když běží nepřetržitě mluvit. Co se týká vzdálenosti či době běhu, to je individuální a záleží na stavu konkrétního člověka. "Budete muset začít pomalu a s délkou vzdělávání je nepreháňať. Důležité je jak běží cítíte a jak reaguje na vaše tělo," varuje zkušený trenér běží Vlado Písař.

Po určité době pravidelného běhání, nicméně, přijde v těle, aby se na jeviště, které jste zatížení. Jak si najít? Jednoduše nenapredujete. Nebo, pokud běží sportovní aktivitu, která vám má pomoci zhubnout, kila přestanou jít dolů. Nicméně, to je ještě jedna možnost, která vám připomene, že je čas na změnu tréninkového plánu. "Ideální je běhat několik týdnů s měřičem srdečního tepu. Když vidíte, že tep při stejné rychlosti běhu a délky vzdělávání snižuje, vaše tělo se adaptovalo na zátěž a můžete prodloužit běh nebo mírně urychlit," radí Vlado Písař. Díky měřič pulsu data z jednotlivých školení, záznam, a pak jsi přišel snadno na to, když je čas pro intenzivnější trénink. "Když jste venku a asi 3-4 krát týdně, řekněme 5 mil, přidat míle, a tato vzdálenost behajte 4-5 týdnů. Opakuji se, ale pouze tehdy, když vaše tělo se zvýšil tréninkové dávky upravit," říká běh trenér a dodává, že pokud máte těžký problém, trénink, vrátit se k původnímu a po nějaké době to zkusit znovu přidat.

Tipy na to, jak spustit více a rychleji

Na běžeckém pásu cvičení vliv několik faktorů. Důležitá je správná strava, pitný režim a dostatek odpočinku. Začátečníci by měli dát pozor na správnou techniku běhu, dýchání a také nesmíme zapomenout ani na rozcvičku. Je důležité na začátku školení, aby se zúčastnili alespoň 10 minut rozklusanie, dynamický strečink, běžecká abeceda. Na závěr tréninku by měl obsahovat vyklusaniu a statický strečink. Pozor, tyto pro někoho nepodstatných věcech ovlivňují běžecký výkon!

Pokročilejší mohou být použity pro zlepšení vytrvalosti jako intervalový trénink nebo běh do kopce.

Lidé, kteří čtou tento článek také zajímat: Beh do kopca ako súčasť hiit tréninguBěh do kopce jako součást HIIT cvičení Nemáte na běh času? Zkuste vysoce intenzivní intervalový trénink do kopců. Připraveno ve spolupráci s bežeckým trenér Vladom Zákoníci z www.bezeckytrener.sk

Napsat komentář