Jak vypálit tuku v ranní jízdy na kole?

Jízda na kole má velmi mnoho výhod. Kromě jízdy se můžete také nadváha nebo nemocné klouby.

Pokud je vaším cílem spalování tuků, je důležité, že jste sledovat váš tep a bicyklovali pravidelně alespoň 4 krát týdně.

Kdy je nejlepší bicyklovať je

Ráno jezdit na kole spadnou v létě velmi vhodné, protože nemusíte muset vypořádat s vysokými teplotami. Co byste měli vědět, než začnete šlapat do pedálů? Pokud nemáte žádné zdravotní problémy, můžete začít hned. V opačném případě je lepší nejprve poradit se svým lékařem, který vám řekne, zda je jízda na kole bezpečná pro vás a také vám informace, ve kterém srdeční frekvenci byste měli jezdit.

Nejefektivnější spalování tuků ráno

Ráno jsem se doporučit cvičení, trénink pouze ve formě aerobní trénink. Ať už jste v aeróbnom režim určuje tepovou frekvenci, která by měla být ne více než 40 až 70 % vaší maximální tepové frekvence (TFmax). Vaše maximální tepová frekvence výpočtu podle vztahu TFmax = 220 – váš věk.

V aeróbnom režim, začnete spalovat tuky až po 20 minutách. Výhodou je, že posilňujete, stejně jako na kardiovaskulární systém. Když se to stane srdeční frekvenci vydržíte bicyklovať déle, protože nesiahate na dno. Nicméně, pokud chcete na kole zhubnout, a to na základě skutečnosti, že budete trénovat ráno a to buď na prázdný žaludek, nebo po malé snídani, vzít v úvahu, že činnost bude trvat déle.

Jízda v ráno na lačný žaludek, nebo po snídani?

Velmi často se tvrdí, že vlak v dopoledních hodinách na lačný žaludek je velmi prospěšné pro spalování tuků. Nicméně, tvrzení, že tělo používá ráno jen tuk, není to pravda. Kdyby to byla pravda, bylo by to vynikající, ale to není tak. Spalování tuků ráno je doprovázena také tím, že štěpí svalové bílkoviny vytvořit sacharidy pro mozek potřebných. Tento problém může být vyřešen příjem snídaně bohaté na bílkoviny, nebo alespoň některé z sacharidů (například v podobě banánu).

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

30-minútový efektívny tréning pre celé telo30 minut efektivního cvičení pro celé tělo

Za 30 minut je možné trénovat svaly celého těla a výrazně zlepšit fyzickou kondici.

Dámy, hitom je pevné a vyformované telo. posilňujte!Dámy, hit je pevná a vyformované tělo. Posilňujte!

Stále, mnoho žen věří, mýtus, že silový trénink z nich udělá mužatku.

Tréningový plán pre brucho, chrbát a bokyTréninkový plán na břicho, záda a boky

Kdo z nás by se veškeré touhy po takové ploché nižší žaludku, těžké, záda a boky?

Napsat komentář