Jak začít s kulturistikou a neublížiť?

Místo si mysli otázky, jako například, zda nejsi příliš tlustá, nebo hubená, nebo slabé, nebo zda nebude vzhledem k tomu, smát se?

Rozhodně se neboj, že většina návštěvníků posilovny jsou stejní lidé jako vy. Do posilovny můžete jít pracovat, formovat svůj charakter, relaxaci nebo zlepšit zdravotní stav. To je velmi důležité, nicméně, cvičení, začít záměrně a ne nárazovo. Mohla bys mohl udělat chybu, která by posílení znechutili.

Jak se sbalit do fitcentra?

Tašky zabalit pohodlné tričko na cvičení, tepláky nebo krátké kalhoty a pevnou obuv (zapomeňte na cvičení v žabkách nebo naboso – riziko zranění, pokud jste náhodou zakopnete o něco kovu, který je v posilovně hodně, nebo pokud se vám líbí něco, na nohu spadl). Určitě si ručník, který budete používat jako podložku přímo na cvičení a druhý, který budete používat po sprše. Přidat a hygienických potřeb a vody. Velmi vhodné jsou také rukavice do posilovny (kvůli hygieně a bezpečnosti).

Jak začít trénovat?

V první řadě, budete muset zahřát. Využijte nato, stepper, běžecký pás nebo rotoped na 10 minut. Pak dynamický strečink (strečink je rozohrejú a premažú všechny hlavní klouby v těle). Teprve po těchto úkolů, můžete začít s výcvikem.

Školení

Během školení je vhodné pro cvičení celého těla. Postupujte systematicky, od zad přes prsa, ramena, tricepsy, bicepsy, a to až do nohy. Břicho si nechat na konec. Doporučuji vám na několik prvních tréninků si zaplatit osobního trenéra, který budete provádět jednotlivé cvičení bude demonstrovat a dávat pozor, aby se jim, dokonce se naučil řádně vykonávat. Velmi dobré je také nechat si vypracovat tréninkový plán, který zajistí, že nebudete běhat náhodně z jednoho počítače do druhého.

Jak dokončit výcvik?

Pokud je vaším cílem je ztráta hmotnosti, po tréninku můžete ještě přidat aktivity, jako je chůze na běžeckém pásu po dobu 20 minut. Úplně na konci táhnout celé tělo přes statický strečink. Tento strečink pomáhá k lepší regeneraci svalů.

Kromě výše uvedené tipy jsou i další věci, což je velmi dobré se učit a brát je jako samozřejmost:

  • Při cvičení na lavičkách a strojích použít ručník.
  • Pokud jste s čímkoliv problémy, nebojte se zeptat obsluhy.
  • Činky a závaží vždy vracajte na původní příspěvek.
  • Nesnaž se s někým během cvičení diskutovat, pak je nutné se soustředit pouze na správné provedení pohybu a dýchání.
  • V posilovně se snaží dostat nesadať, že jste tady po tom všem cvičení a ne na ostatní.

I když tato pravidla mohou zdát trochu fádní, pokud jste přijmout, nebudete mít s navštevovaním tělocvičně problémy a bude vám přinášet jen radost a chcené výsledky.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

10 cvikov s vlastnou váhou na spálenie tuku10 cvičení s vlastní vahou, aby spalování tuků

Spalovat tuky a vyrysovať svaly může zvýšit váš metabolismus – možností je několik.

Tréning s trx pre krajšie a pevnejšie teloTrénink s TRX pro krásnější a pevnější tělo

Cvičení s TRX patří v dnešní době k vrcholu fyzické aktivity. Pokud chcete postavit pěkný tělo pro minimální množství času, ty by ještě být zabráněno.

Skvelé cviky pre tých, ktorí radi cvičia s bosuSkvělé cvičení pro ty, kteří rádi cvičení s bosu

K dosažení pěkně vyvinuté tělo, to je velmi důležité při cvičení, nesmíme zapomenout ani na hluboký stabilizační systém.

Napsat komentář