Jak začít trénovat a poslední?

Začít s cvičením, je to velká změna. Podobné, jak když se začnete učit cizí jazyk, budete pohybovat, nebo měnit zaměstnání.

Počáteční euforie je jedna věc. Skutečnost, že cvičení zůstane pouze 50% z těch, kteří začínají, je věc druhá. Proč každý, kdo s cvičením začne, a rychle postupující, zatímco ostatní dlouhodobé prešľapuje na místě? Pokud nechcete brát v úvahu genetický faktor, to bude skutečnost, že je důležité, aby mysl dala tělu správné signály. Co je základem správné strategie, která nás nutí soustředit se na trénink a zeptat se stále více náročné cíle, a postupovat vpřed?

Sestavení plánu

Plán, který vám umožní přístup k stanovému cíli krok za krokem. To by měla obsahovat části (bilance) a rozpis tréninku (cvičení, série, počet opakování, aerobní aktivity). Musíte si být jisti, že uvedené kroky vašeho plánu jsou možné a mají smysl.

Rozhodnout o prioritách

Je nutné, aby jíst 6 krát denně, ale vy tvrdíte, že nemůžete, protože máte málo času. Nejlepší čas na aerobní cvičení je, že poté, co jsem se probudil, ale myslíte si, že vám chybí, protože jsi ve spěchu do školy nebo do práce. Pokud to má být pro vás, aby cvičení prioritou, měli byste přizpůsobit denní režim, jídlo, rodina, život, atd., Cest, jak něco může být sladit, to je, samozřejmě, více a vzít nějaký čas na dokončení, než se vše stíhat a zvládat.

Úspěch musí být vidět

Vizualizace úspěchu je velmi důležité motivační faktor. Zapojte všechny své smysly, aby se podílet na vašem úspěchu. Cvičení byste se měli nejen dobře oblečeni, ale také pozitivní postoje a poplatek by měl nechat doma nebo v práci. Pravidelně kontrolovat na hmotnost, obzerajte do zrcadla, ujistěte se, že vaše okolí vědět, co chcete dosáhnout, a jak se zlepšit.

Musíte vědět, proč

Co vás cvičení přitahuje? Proč jste se dali na cestu k jeskyni driny objev a odříkání? Je to jen další účel nebo sázka? Nebo byste doporučit lékaře ze zdravotních důvodů? Vnější podněty jsou důležité, ale nejdůležitější jsou vnitřní motivační faktory. Nikdo jiný než vy, jste nedonúti k pravidelné práci na sobě, nikdo jiný se rozhodnout, který způsob, jak jít, jak budeš pokračovat a jak se budete zlepšovat. Za prvé, upřímně odpovědět na otázku, proč cvičíte. Důvodů může být mnoho, od lékařské estetické. Důvod, proč cvičit, psát a vracajte k němu vždy, když se dostanete na rozcestí na cestě do cvičení.

Ozbrojte je konstantní trpělivost

Počítat s tím, že dílčí úspěchy se střídají s neúspěchy, že se dostanete do situace, že budete se odradit od zahájila silnice, že ne vždy budete věřit, že to má smysl. Ale buďte trpěliví! Cvičení není výsledkem jednoho okamžiku, je to životní styl a životní cesta. Nečekejte zázraky zítra nebo pozítří, být realistické. Ještě předtím, než uvidíte znatelné změny při pohledu do zrcadla, nebo si změřte v pase o několik centimetrů méně a přes biceps centimetrů více, nepodceňujte malé věci, protože celé cvičení a životní styl v tomto znamení se z nich skládá.

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

5 tipov, ako to s behom nevzdať5 tipů, jak na to s během nevzdává

Nevíte jak dosáhnout toho, že běh se stal nedílnou součástí vašeho životního stylu?

6 tipov, ako urobiť z cvičenia zvyk6 tipů, jak udělat cvičení zvyk

Pravidelná fyzická aktivita má mnoho fyzické a psychické výhody.

7 dôvodov, prečo sa hýbať7 důvodů, proč se pohybovat

Pohyb rozohráva v našem organismu řetězec skryté reakce, které mají pozitivní dopady.

Napsat komentář