Jak zhubnout přes běh?

Pokud se snažíte zhubnout pomocí běhu, to je dobré znamení, protože nemusíte věřit v zázračné diety nebo spalovače tuku. Nic není zadarmo, že dosažení cíle vyžaduje oběť.

Jako když běží, aby vydržely

Zkuste nebehať jen kvůli tomu, že chcete zhubnout. Pokuste se najít v běhu radost, díky které se k němu budete stále vracet s radostí a nikdy ne mohli. Při spuštění to jen díky tomu, že můžete zhubnout, dlouho vám to nevydrží.

Nejlepší styl běh pro hubnutí

Velmi efektivní a také zábavný způsob, jak bežeckého tréninku je fartlek. To je intervalový trénink. Vytvořit proměnnou školení jsou však, v porovnání s pravidelným intervalovým tréninkem využívá terén a ne timeshare. Nastane, když se změní rychlosti bez jakéhokoliv plánování, změny jsou provedeny pouze v závislosti na své aktuální pocity a fyzický stav.

Jako fartlek cvičení?

To je nejlepší jít si zaběhat do přírody, protože v fartleku můžete klidně i polovinu úsek běžet normálním tempem, a když vidíte nějaký pěkný úsek, jako obrovské louce, až po to, že jste běží naplno, například 1,5 minuty.

Když váha neklesá

Důvodů může být mnoho, ale ani jeden z nich by vás nemělo odradit:

  • Zhodili ty podkožní tuk vypořádání získali svaly, které jsou mnohem těžší než tuk.
  • Pokud jste začali behávať více, zastavit provádění jiných pohybových aktivit jste dělal předtím. Snažte se rozdělit své dny školení, takže si cvičil celé tělo, stejně jako anaerobní cvičení alespoň 2-krát týdně
  • Zvýšit vaše energetické výdaje, a vy jste řekl, že můžete zvýšit příjem energie. To je pravda, ale vždy to bude pravda, že pokud chcete zhubnout, musí být energetický příjem nižší než energetický výdej.

Běhání však není snížit hmotnost pouze základní efekt, který je možná pro expresní výdej energie. Díky pravidelným pohybem se můžete zbavit některých špatných stravovacích návyků. Za prvé, můžete dát větší pozornost k tomu, co budete jíst a pít, a v jakém množství. Za druhé, nudu a stres vás zastavit zaháňať prejedaním. Po útěku, může se budete cítit lépe, více uvolněné (díky hormónom) a je třeba, aby se odreagovat, jíst sladké a tučná jídla prostě zmizí.

Zdroj foto: unsplash.com Joshua Earle Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Ako behať, keď chcem schudnúť?Jak běhat, když chci zhubnout?

Snadné na zařízení, a je vhodný opravdu pro všechny. A pro ty, kteří chtějí zhubnout.

Ako behať viac a rýchlejšie? tipy pre začiatočníkovJak spustit více a rychleji? Tipy pro začátečníky

Pokud už jste venku a asi na nějakou dobu, je nutné, aby délka run, prodloužit, nebo urychlit.

Máte radi výzvy? dajte si hiit tréning po schodochMáte rádi výzvy? Dát svůj HIIT trénink po schodech

HIIT schodiště je velká pomoc při spalování tuků, budování kondice a formování svalů lýtek, stehen a hýždí.

Napsat komentář