Jak zhubnout z břicha?

Tuk na břiše není jen estetický problém. Velmi hodně podkožního tuku na břiše je spojena se zvýšeným rizikem vzniku různých typů rakoviny.

Ačkoli je hubnutí z břicha nejtěžší část, neměli byste se odradit, protože, jak se zbavit tuku na břiše má nejen hezčí, ale hlavně být zdravšími.

Když obvod pasu nepřiměřené?

Ať už máte obvod pasu nad normu, zjistíte měřením pomocí krejčí páska. Ženy by se měly hodnotu nedostal nad 88 cm a muži nad 100 cm. Pokud máte obvod pasu větší, je třeba, aby pět základních pravidel, které jsem uvedeny níže a tuk půjde dolů.

5 základních pravidel, jak ztratit břišní tuk 1. Vyhnout se cukru

Přidání cukru je velmi nezdravé. Bylo prokázáno, že jednoduché cukry (glukóza, fruktóza) mají jednoznačně škodlivé účinky na metabolické zdraví. Cukr je vlastně galaktóza, který je tvořen z části glukózy a část fruktózy. Velmi velkou nevýhodou fruktózy je, že to může být metabolizovaná pouze v játrech, a pokud ne (příliš velký příjem fruktózy), se změní na tuk.

Pokud chcete snížit příjem nezdravé jednoduchý cukr, budete muset začít číst etikety, protože i potraviny uváděny na trh jako zdravé, obsahují často velké množství cukru.

2. Jíst více bílkovin

Protein je nejdůležitější makronutrient, pokud jde o jeho pomoci při hubnutí. Snižuje mohla chuť na jídlo o 60 %, zvyšuje metabolismus až o 80-100 kcal/den a pomáhá to trvat až 440 kcal méně po celý den. Zvýšit příjem bílkovin, což představuje nejlepší volbu pro ztrátu tuku. Zkuste proto zvýšit příjem vajec, ryb, mořských plodů, drůbeže a mléčných výrobků. To jsou nejlepší zdroje bílkovin ve stravě.

3. Pít hodně vody

Dostatečný příjem vody pomáhá odplavovať veškerý odpad, který se usazuje v těle, a proto také v břiše. Je prokázáno, že stresovaní lidé mají větší obvod pasu. Stres, ve skutečnosti se střetává s schopnost kontrolovat chuť k jídlu. Dostatek vody pomáhá nejen snížit stres, ale také slouží protihladovo. Také, pokud se vám nedostávají dost vody, tělo začne pro jistotu uložené v zásobách, což se opět projevuje v rozšíření velikost břicha. Takže pít, pít, pít!

4. Jíst potraviny bohaté na vlákninu

Existují dva typy vláken, a to rozpustná a nerozpustná, což jsou pro tělo velmi důležité.

Rozpustné vlákniny, které jsou také označovány jako měkké, váže vodu a je velmi snadné napučí. Když jeho spotřeba je velmi důležitý dostatečný příjem tekutin. Podporuje peristaltiku střev a změkčuje stolici. V tlustém střevě mohou částečně rozpustit. Nachází ve většině ovoce a zeleniny, luštěniny, brambory a houby.

Nerozpustné vlákniny, tzv. hrubá vláknina není rozpustná ve vodě a je nestravitelná. Vody, zatímco absorbuje, ale nenapučí. Navozuje pocit sytosti a působí proti zácpě. Zdroje jsou kořenové zeleniny, slupky obilovin, otruby, luštěniny, ořechy a semena.

5. Dělat cvičení

Pouze změna stravy je málo na to, jak se zbavit nechcenej pneumatiku kolem pasu. Doporučuji vám trénovat kardiovaskulární cvičení 30-60 minut třikrát týdně. Velmi dobrou volbou jsou také cvičení typu HIIT nebo tabaty, který spotřebuje jen velmi málo času, ale přesto jsou velmi účinné.

Již o dva měsíce přivítá nová postava, co vám budou všichni závidět. 60 dnů po tom všem není tak dlouhá doba!

Zdroj foto: pixabay.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Čo jesť večer po cvičení a nepribrať?Co jíst večer po cvičení a nepribrať?

Tam třikrát týdně, aby se zhubnout a žít zdravě? Pak si určitě položit otázku, jak by měla vypadat zdravá večeře, která trvá a má pozitivní vliv na zdraví.

10-minútový tréning na celé telo, keď máme naponáhlo10 minut cvičení na celé tělo, pokud máme sped

V dnešní době, mnoho lidí vyhovára nemá čas na cvičení. Důvodů je velmi mnoho, ale já nevěřím, že někdo nemohl najít pro sebe alespoň 10 minut.

Tréning na doma na zadok a stehnáTrénink doma na hýždích a stehnech

Pokud chcete mít pěkný zadek a stehna, to může být dosaženo, a to i bez návštěvy posilovny.

Napsat komentář