Jak zlepšit svou kondičku?

Pokud máte sedavé zaměstnání, a často zažít stres, takže se nemusíte být překvapeni, že vaše kondička není v nejlepší formě. Lepší kondička nejen fyzické zdatnosti, spojené s trvalou tělo, ale také na celkovou fyzickou přípravu spojenou se zdravou životosprávou, která zajistí, že se budete cítit fit a ve formě.

Dobrá kondička nelze získat ze dne na den, a tak budete muset mít trpělivost a nastavit si dosažitelné cíle. Následně je vhodné mít vhodný cvičební a stravovací program. Pokud se tyhle věci zatím nemáte zkušenosti, vždy je lepší kontaktovat odborníka.

Doporučujeme, abyste si přečetli: 3 zlatá pravidla, jako je to možné získat stretenú stavu

Cvičení byste měli mít minimálně tři krát týdně. Velmi vhodná forma cvičení pro budování kondice je plavání a běhání (a to je důležité střídat sprinty s klusavým pohybu).

Zlepšit své fitness tabata trénink

Jde o školení v trvání 4 minut, což je maximální frekvence pohybu po dobu 20 sekund s odpočinkovou frekvenci pohybu po dobu 10 sekund. Cvičit celé tělo, je vhodné provést 4 tabaty, a každý, s výjimkou první (používaný pro warm-up), budete střídat dva tréninky.

  • jumping jacks
  • dřepy a přejeďte
  • skracovačky a angličáky
  • kliky a prkna

Pokud zvolíte cokoli, vždy se snažím to s cvičením nepreháňať. Vždy začínajte z najľahšej alternativy a postupně zátěž zvyšovat. To vám pomůže v dlouhodobém horizontu, udržet motivaci, tréninku bude bezpečný a výsledky budou znatelné a pro okolí viditelné.

Doporučujeme, abyste si přečetli: Tabata trénink zajistí lepší úroveň fitness a physique

Napsat komentář