Jak získat pevné sexy břicho

Břišní svaly patří mezi jedny z najproblémovejších části těla, které trápí i ženy, stejně jako muži. Pokud chcete, aby vaše "pneumatiky" na břiše zbavit, nabízíme poradenství. Ale pozor! Bez makačky to nepůjde!

Jistě se shodneme v názoru, že každý z nás má nějaké choulostivé části, která dělá potíže a chcete zlepšit. Břišní svaly patří mezi největší částí těla, které trápí i ženy, stejně jako muži. Koneckonců, kdo už má rád prevýsajúce pneumatiky…

Pár slov změnit styl, protože jinak to není

Dosáhnout na břiše viditelné a pevné svaly na nohou je především otázkou cvičení, ale vyžaduje také upravit svůj jídelníček a dodržování dostatek času pro regeneraci svalového aparátu.

Je nutné vyloučit jakékoli porušení ve formě živočišného tuku, celková spotřeba příliš mnoho tučná jídla, prázdný hořák v sladké potraviny a nápoje. Dopřejte si dostatek odpočinku a spánku, a ne zanedbávat regenerační proces svalů. Pouze může být vaše tělo připraveni efektivně pracovat sami na sebe.

Krok za krokem k tvrdé břicho

Postupně jsme si představit, nejvíce efektivní cvičení, které vám pomohou posílit a rozvíjet své bříško.

Skracovačky na fitlopte

Skracovačky na fitlopte posílit zejména přímý břišní sval. Cvikom, důraz je kladen na jeho horní části. Tyto skracovačky patří mezi jednodušší cvičení. Jsou proto vhodné i pro začátečníky.

Že fitlopta se vztahuje také k rehabilitaci, je dobře známo. Skracovačky na fitballe jsou tak vhodné také pro lidi s problémy s kyčlí, páteře. Jen vstřícnost tato praxe páteře je považována za jeho největší výhodou, ve srovnání s klasickým designem. I když použijete skracovačky měkké podložce (žinenku), nelze s fitloptou porovnat.

Sed-schválen snadněji

To je jeden ze základních cvičení, cvičit břišní svaly. Nezatěžuje je zejména přímý sval břišní, vnější a vnitřní šikmé břišní svaly, ohýbače kyčlí, přímý sval stehenní.

Šikmé skracovačky

Jsou prováděny s cílem rozvoj šikmé břišní svaly. Najzapájanejšie svaly jsou svaly horní a postrannej části trupu. Kromě těchto svalů je pro pohyb z jedné části společnosti, které se podílejí na přímé břišní svaly a také spriamovače páteře.

Skracovačky ležící v prednožení

Klasické skracovačky jsou vhodné i pro méně zkušené lidi, zatímco na skracovačkám v prednožení, že někteří budou muset přijít postupně. Cvičení ve skutečnosti vyvolává více masivní zapojení břišních svalů a je obecně těžší. Nohy by měly být v prednožení přímo do kolena. To může, nicméně, být méně ohybným jednotlivých dělat problémy a bránit správnou techniku cvičení. Takže pokud budeme chtít praktikovat toto cvičení správně, je vhodné, dostatečně na to, aby na zadní straně stehen.

Úklony trupu

Jde o cvičení působící na tvar a posílit svaly dříku. Největší dopad na vnitřní a vnější šikmé břišní svaly, přímé břišní svaly, vzpriamovač trupu a štvoruhlý driekový svalů. Cvičení také částečně působí také na svaly paží. Existují dvě varianty tohoto cvičení. Pomocí jediného činka, když první odcvičí sérii na jednu stranu a pak na druhou, nebo s dvěma jendoručakmi.

Príťahy kolena v sedě

Většina cvičení pro rozvoj břišní svaly, je to společný rys, které se zaměřují buď na horní nebo spodní část břicha. Cvičení, které by obsiahli všechny části břišních svalů je menší. Tuto nespornou výhodu, že se jen príťahy kolena v sedě. V tomto cvičení, tak zapojování přímých břišních svalů, stejně jako vnitřní a vnější šikmé břišní svaly. Takže pokud budeme chtít praktikovat toto cvičení správně, je vhodné, dostatečně na to, aby na zadní straně stehen.

Takže vážení cvičenci, podle pokynů jsme poskytli. Jen začít a pokračovat docela pravidelně. Uvidíte, že výsledek vás dostat! Bez "makačky" ale to nepůjde.

Napsat komentář