Jak zvládnout kopce na kole?

Rozhodně to není nic, co by bylo pro cyklistu na větší výzvu, jako jízda do kopce. To je také asi největší ukazatel výkonu a jízdní komfort.

Porazit náročné stoupání a strach v nejmenším, je cílem každého, kdo používá kolo pravidelně jako dopravní prostředek.

Technika jízdy do kopce je založen nejen na sílu v nohách

Můžete mít velmi velkou sílu v nohách, ale pokud nevíte, do prudkého kopce kolo správně ovládat, nebude vám fyzička nic platné. Přední kolo bude v přední části střely zvedl zadní prešmykovať a vaše jízda do kopce bude od ideálu daleko.

Techniky jízdy

První podmínkou pro úspěšné zvládnutí vybraných hill je volba správného převodu. Do kopce se lehčí převod, který umožňuje rychlejší frekvenci šlapání přes. Síla šlapání ovlivňuje přechod náročnější terén, na kterém můžete menší pokĺznutie zastavit.

Ale i velmi lehký převod není vhodné, protože pokud je zadní kolo pokĺzne, snadno prešliapnete volnoběžných otáčkách a při velmi prudkém stoupání hrozí ztráta rovnováhy, dokonce i na podzim.

Proto je nutné najít perfektní konverze na aktuální sklon a povrch zachovat rozsah a sílu. V horách byste měli podraďovať, než ztratíte setrvačnost, nicméně, ideální frekvence pro různé sklony, nemáte čeho chytit sami na pravidelné odborné přípravy.

Strmé stoupání

  • Krátké hill: pokud můžete přijít setrvačnosti rotační, pod kopcem si získat rychlost na ťažšom převést na kopci zbytečně nezabrzdil. S postupně klesající rychlostí preraďuje snadno přenášet tak, že budete udržovat ideální frekvenci šlapání a zbytečně nestrácali energie pozdní nebo špatné preraďovaním. V krátké kopce můžete jet ve stoje. Jízda na kole ve stoje, nicméně, je více obtížné získat dost síly.
  • Dlouhé kopce: to je otázka nalezení ideální polohy, správné těžiště, která je závislá na sklonu a z povrchu z kopce. Obecně lze říci, že by mělo být jejich vlastní tělesné hmotnosti, rozdělená mezi pedály a řidítka tak, že jsou zatížena obě kola. To je velmi důležité, aby zadní kolo bylo stále v kontaktu s povrchem, ale to by neměla zasahovat nebo zvedání zadního kola.

Tréninkové jízdy do kopce

Na jízdu do kopců je také potřeba na trénink síly nohou, které si můžete vzít do posilovny s základní cvičení, jako jsou dřepy, útoky, rumunské mrtvé tahy, plie dřepy, výpony a další.

Kromě toho je také důležité školení přímo na kole. Najít kopec dlouhý cca 500 metrů. Zjistit, na jaký převod si můžete udržovat frekvenci šlapání 100 otáček za minutu v průběhu celého stoupání. Snažte se pravidelně dýchat, protože pokud zadýchate, to znamená, že převod je příliš těžký. Pak zjistit, v jaké převodu můžete zvládnout kadence kolem 50 ot / min, ale opět bez jakéhokoliv vlivu na dýchání.

Školení by mělo vypadat takto: vyšliapte hill pro snadný přenos s vysokou kadenci, a zaměřit se na čistý šlapání. Následujte ji a znovu vyšliapte na těžký převod s malou kadenci. Celý cyklus opakujte 4-6 krát.

Jídlo a pití

V dlouhé (několik kilometrových) stoupá nezapomeňte na základy výživy. Dlouhé kopce, způsobuje velké ztráty glykogenu a tekutin. Proto prosím, mějte s sebou vždy dostatek vody a pít každých 15 minut. Je vhodné přibližně každou hodinu jíst nějaké ekvivalent sportovní bary.

Na pitný režim našich cyklistů je staré minerální vody Budiš. Energie si cyklisté doplňují proteínovými dolpnkami z www.mojprotein.sk.

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Ako posilniť a vypracovať štíhle stehnáJak posílit a rozvíjet štíhlé stehna

Trénink stehen patří k nejtěžším, protože se jedná o poměrně náročné cvičení vzhledem k zapojení velkého počtu svalových skupin.

Pravidelným bicyklovaním proti stresu a depresiiPravidelné bicyklovaním proti stresu a depresi

Jízda na kole je aeróbnou činnost, která eliminuje psychické napětí.

Konkrétny tréning na stacionárnom bicykli v nepriaznivom počasíSpecifický trénink na stacionárním kole za nepříznivého počasí

Jízda na kole, a tvarování těla spolu navzájem úzce souvisí.

Napsat komentář