Jako pevný zpět? Vsadit o prodloužení páteře

Prodloužení páteře představují izolované cvičení pro vzpriamovače páteře, což je velmi dobrý doplněk pro každou cvičiaceho, proto, pro pokročilé a začátečníky.

Zapojené svaly

Hlavní zapojené svalom v této praxi patří vzpriamovače páteře. Dalšími zapojenými svaly jsou sedací svaly a dvojhlavé svaly stehen (hamstringy).

Možné variace

Toto cvičení můžete cvičit, pokud se někomu podaří zachytit nohy, protože pokud budete používat římské lavice (postele si ľahnete tváří k zemi až po stehna, což znamená, že hrudník je ve vzduchu). Váš kolega bude pak držet nohy, tak spadnete a můžete cvičit. Druhá varianta je stejná jako v předchozím případě, rozdíl je pouze v tom, že nepotřebujete sparing partnera, protože vleže stehna na fitlopte a nohy si položte na zem.

Technika hyperextenzií

  • lehněte si na břicho a ruce si dal pod přední
  • s nádechem mírně nadzvedněte trup bez záklonu hlavy a v této poloze vydržet alespoň 5 sekund
  • Pak spustit zpět na zem a rutinní opakování

Jak často cvičit hyperextenzie?

Tato rutina můžete odcvičiť i každý den, protože to je velmi vhodné cvičení a posilování spodní části zad, a tím i uvolnění páteře. Stejně jako u série, doporučuji 4 série po 12-15 opakování.

Chyby při cvičení

Když cvičíte, extenzií páteře, budete muset dávat pozor na to, abyste měli hlavu fixovanú spolu s trupu, čímž se do cvičení zapojily pouze záda a krční páteř zbytečně nezaťažujete. Cvičení se provádí rychlým švihovým pohybem, což je chyba. Je důležité cvičit pomalu a kontrolovane.

Pokud dáte k této praxi se s nimi a budete provádět přesně, výsledky jsou jistě představit sami sebe v podobě silnější dolní části zad (výhoda pro zvedání těžkých věcí ze země). Samozřejmě, nemůžete zapomenout na cvičení střed těla (core).

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Skákajúci panák: cvik, ktorý účinne spaľuje tukySkákající panák: cvičení, které účinně spaluje tuky

Představuje klasický fitness cvičení, které se provádí v průběhu hodin tělesné výchovy ve školách po celém světě.

Panvový most zatraktívni váš zadokPanvový most zatraktívni zadku

Pro ženy, prdel problematické části těla, které se věkem ztrácí atraktivitu. Panvový most, nicméně, pomůže přitažlivost zpět nahoru znovu.

Skracovačky sú základ pre vaše brušné svalySkracovačky jsou základem pro břišní svaly

Skracovačky jsou jedním ze základních a velmi dobře známo, že cvičení na břicho.

Napsat komentář