Jako začátek pomalý metabolismus

Snažíte se rozkládají přebytečné kilogramy a stále se vám to nepodaří, i když jste již několik diet a hladovky? Je velmi pravděpodobné, že důvodem, proč nemůžete zhubnout, je pomalý metabolismus. V dnešním článku se budeme dovolte mi, abych vám několik způsobů, jak můžete urychlit metabolismus na optimální úrovni.

Zpomalení metabolismu

Faktory, které ovlivňují metabolismus patří věk (který jste starší, tím je metabolismus pomalejší), poměr tukové a svalové tkáně (což je podíl svalové menší, je méně a metabolismus), celý režim a pohlaví (ženy mají mírně nižší metabolismus než muži), fyzické aktivity.

Tipy, jak zrychlit metabolismus Posílení

Všichni určitě víte, že posilování buduje svaly a čím víc svalů máte, tím více kalorií budete spalovat. Velké plus posilování je také v tom, že zrychlený metabolismus, je ještě dlouho po cvičení.

Intervalový trénink

Tento typ tréninku má stejné výhody jako posílení hlavně v tom, že metabolismus se zrychlil ještě dlouho po cvičení, a proto stále přichází, aby spalování tuků.

Pít vodu

Příjem dostatečné množství vody pomůže udržet metabolismus na vysoké úrovni. Vhodnou kombinací je také čistá voda s citronem. , Aby se začít metabolismus vám také doporučujeme pít čisté vody ráno po probuzení na lačný žaludek.

Jóga

Zvýšit metabolismus je také vhodné provádět jógu, protože během jóga snižuje hladinu stresového hormonu (kortizolu), který inhibuje spalování tuků.

Rychlé cvičení

Vhodnou variantou je také cvičení s minimálními přestávkami mezi sériemi, což také zvyšuje metabolismus na dlouhou dobu po cvičení.

Zelený čaj

Pití zeleného čaje zajišťuje přijetí látku EGCG (epigallokatechíngallát), to je látka, která urychluje látkovou výměnu. Doporučuji si vzít tři šálky za den.

Protein

Zvýšit příjem bílkovin, protože trávení bílkovin potřebuje tělo hodně energie, kterou získá ze zásob, které má uloženy ve formě tuku. Takže nejen, že nakopnete svůj metabolismus, ale ujistěte se, že máte dostatek energie na celý den.

Napsat komentář